AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #1 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg blir så fryktelig sår av bind når jeg har mensen. Bruker mest tampong for å unngå det, men vil ikke sove med det, så må bruke bind. Å bli så sår er helt jævlig, må fram med sinksalve og smøre. Klarer nesten ikke vaske der så må bruke dusjhodet og spyle. Jeg har god hygiene så et ikke det som er problemet, hellet ikke sopp. Bruker always, begynner å tro at jeg får en slags reaksjon av den. Synes at libresse er stivt og ekkelt. Andre som har fått slik reaksjon?Anonymous poster hash: e043e...6bb
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #2 Skrevet 21. oktober 2015 Da ville jeg gått over til tøybind, dersom du ikke vil sove med tampong . Anonymous poster hash: 33d64...f6a 5
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #3 Skrevet 21. oktober 2015 Da bruker du tampong. Anonymous poster hash: aebf2...89e 1
#Sunrise Skrevet 21. oktober 2015 #4 Skrevet 21. oktober 2015 http://www.eddabedda.com/til-mor/intimhygiene det er veldig mange som får reaksjon på papirbind, vil anbefale deg og kjøpe tøybind 2
Desertflower Skrevet 21. oktober 2015 #5 Skrevet 21. oktober 2015 Andre som har fått slik reaksjon?Anonymous poster hash: e043e...6bb Ja, både av bind og truseinnlegg. Virker som om huden tørker ut og blir irritert. Siden menskopp og tamponger stort sett er uaktuelt har jeg funnet en aloe vera fuktighetskrem som funker sånn passe bra. 1
Desertflower Skrevet 21. oktober 2015 #6 Skrevet 21. oktober 2015 http://www.eddabedda.com/til-mor/intimhygiene tøybind Er sikkert helt ok for de som ikke har noe imot at skittentøyskurven ser ut som åstedet for et massemord Vet ikke hvorfor men har en mental sperre mot sånt. 1
Lulilelu Skrevet 21. oktober 2015 #7 Skrevet 21. oktober 2015 Begynn med menskopp. Den kan du bruke om natten 3
Cinder Skrevet 21. oktober 2015 #8 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg liker verken always eller libresse men synes billigbindene er bedre. Tror det er fordi de er av rent papir og ikke innblandet plast og andre ting som skal gi en tørrere følelse. Problemet med billigbindene er at de er litt små for nattebruk, men da bruker jeg heller to 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #9 Skrevet 21. oktober 2015 Begynn med menskopp. Den kan du bruke om natten Så på det en gang.. men var jo så mange størrelser så aner jo ikke hva jeg skal bruke..Hvordan finne str der???Anonymous poster hash: e043e...6bb
Gjest Skrevet 21. oktober 2015 #10 Skrevet 21. oktober 2015 Holdt deg unna de syltynne plastikkbindene Jeg kan ikke bruke tampong, får ikke til menskopp og for lat til p bruke tøybind, så jeg går for de tykkere kjøpebindene. Da blir det mer lufting og man slipper irritasjon og kløe 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #11 Skrevet 21. oktober 2015 Er sikkert helt ok for de som ikke har noe imot at skittentøyskurven ser ut som åstedet for et massemord Ser ikke for meg at folk kaster sånt blodig i skittentøyskurven. Hehe.. Anonymous poster hash: e935c...9fe 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #12 Skrevet 21. oktober 2015 Holdt deg unna de syltynne plastikkbindene Jeg kan ikke bruke tampong, får ikke til menskopp og for lat til p bruke tøybind, så jeg går for de tykkere kjøpebindene. Da blir det mer lufting og man slipper irritasjon og kløe Hvilket merke er det?Anonymous poster hash: e043e...6bb 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #13 Skrevet 21. oktober 2015 http://www.eddabedda.com/til-mor/intimhygiene det er veldig mange som får reaksjon på papirbind, vil anbefale deg og kjøpe tøybind Hvordan vasker du dem da? putter du dem i skittentøyskurven sammen med allt annet ? Anonymous poster hash: 07b98...3ea 1
Gjest Skrevet 21. oktober 2015 #14 Skrevet 21. oktober 2015 Hvilket merke er det?Anonymous poster hash: e043e...6bb Husker ikke hva de heter jeg Det eneste merket jeg husker er de tykkeste nattbindene bindene til Libresse. De kan være greie å bruke om natten siden de er lange (og jeg blør MYE) 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #15 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg blir så fryktelig sår av bind når jeg har mensen. Bruker mest tampong for å unngå det, men vil ikke sove med det, så må bruke bind. Å bli så sår er helt jævlig, må fram med sinksalve og smøre. Klarer nesten ikke vaske der så må bruke dusjhodet og spyle. Jeg har god hygiene så et ikke det som er problemet, hellet ikke sopp. Bruker always, begynner å tro at jeg får en slags reaksjon av den. Synes at libresse er stivt og ekkelt. Andre som har fått slik reaksjon?Anonymous poster hash: e043e...6bb Har hørt om mange som har fått reaksjon, og spesielt mange reagerer på de nye bindene som er tilsatt parfyme (bl.a. noen Always bind er med parfyme) Anonymous poster hash: abca5...920 2
melatonin Skrevet 21. oktober 2015 #16 Skrevet 21. oktober 2015 Har hørt om mange som har fått reaksjon, og spesielt mange reagerer på de nye bindene som er tilsatt parfyme (bl.a. noen Always bind er med parfyme)Anonymous poster hash: abca5...920 Det har jeg og merket! Åpnet et bind og det stinka parfyme! 😡 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #17 Skrevet 21. oktober 2015 Ved god håndvask og god hygiene nedentil, samt at du bytter like før du legger deg og like etter du våkner er det ingen grunn til å ikke bruke tampong om natta. Hvorfor bruker du bind i det hele tatt når du blir så sår? Fatter det ikke. "Vil ikke bruke tampong om natta". Neivel. Men sår det vil du heller bli?Anonymous poster hash: 9ced9...b11
Desertflower Skrevet 21. oktober 2015 #18 Skrevet 21. oktober 2015 Ser ikke for meg at folk kaster sånt blodig i skittentøyskurven. Hehe.. Anonymous poster hash: e935c...9fe Bare kødder, men foretrekker bruk og kast for sånne blodige greier.
#Sunrise Skrevet 21. oktober 2015 #19 Skrevet 21. oktober 2015 Er sikkert helt ok for de som ikke har noe imot at skittentøyskurven ser ut som åstedet for et massemord Vet ikke hvorfor men har en mental sperre mot sånt. http://www.eddabedda.com/toybleier/vatposer/billou-vatpose-birds-of-paradise-3271 haha kjøp en våtpose og legg de i, så kan man bare vaske de på 60grader hele posen kan du også putte i vaskemaskin Hvordan vasker du dem da? putter du dem i skittentøyskurven sammen med allt annet ? Anonymous poster hash: 07b98...3ea Jeg har ikke mensen, så trenger ikke tenke på bind men vet hvordan det gjøres da 1.bruk binde 2. legg i våtpose 3.putt våtposen i maskinen når uka er over (eller før,etter som hvor mange bind du har, eller hvor lenge mensen varer) 4. sett maskinen på 60grader og ekstra kald skylding 5. ta deg en kopp te og slapp av 6, heng de til tørk (de tåler ikke tørketrommel) 7. ta de ned når de er tørre og legg på plassen sin :D http://www.clasohlson.com/no/T%C3%B8rkespindel/34-1509kan anbefale denne, så tar de ikke så stor plass når de tørker
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #20 Skrevet 21. oktober 2015 Bruk tøybind. Det er mykt mot huden, blir ikke sår og lukter så og si ingenting. Jeg var veldig skeptisk før jeg prøvde og tenkte æsj, men det er ikke noe ekkelt altså. Jeg er veldig fornøyd! Menskopp har jeg prøvd, men har ikke klart å sette den inn så jeg ikke kjenner den. Har prøvd mange ganger, så jeg har gitt opp. Bruker tamponger på dagen. Anonymous poster hash: 8ca5f...1d1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå