AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #1 Del Skrevet 21. oktober 2015 Jeg har ikke vært ordentlig på toalettet på èn uke nå, og har nesten ingen annet valg enn å benytte meg av avføringstabletter. Har prøvd mange andre kjerringråd. Det må være en form for avføringstablett som virket kjapt og som ikke drøyer ut, ettersom jeg skal ut på reise i helgen, og vil ikke være avhengig av toalett til enhver tid. Hva er den mildeste typen, og hva anbefaler dere? Anonymous poster hash: 1ecb7...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #2 Del Skrevet 21. oktober 2015 Gå til apoteket, de vet best. Anonymous poster hash: cb9b2...611 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #3 Del Skrevet 21. oktober 2015 Gå til apoteket, de vet best. Anonymous poster hash: cb9b2...611 Dette er noe jeg helst ikke vil spørre på apoteket om, og det er ikke alltid personlige erfaringer fremkommer fra personellet bak disken. Anonymous poster hash: 1ecb7...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #4 Del Skrevet 21. oktober 2015 Dulcolax tablett skal virke over natten. Laxoberal dråper også. Dulcolax stikkpille mellom 15-60 min. Duphalac/betulac/lactulose smører tarmen og hjelper på regelmessig avd, men avhenger at du drikker nok. Eller knuste linfrø. Les på apotek 1 sine sider. De har mye fin info.Anonymous poster hash: 6c2f7...2d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #5 Del Skrevet 21. oktober 2015 Dette er noe jeg helst ikke vil spørre på apoteket om, og det er ikke alltid personlige erfaringer fremkommer fra personellet bak disken. Anonymous poster hash: 1ecb7...98d Da drar du fastlegen,sender du sms nå, har du time i morgen, Vær så snill og ikke ta råd herifra. uansett hvor velmenende de er Anonymous poster hash: d6361...998 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #6 Del Skrevet 21. oktober 2015 Dulcolax fungerer etter ca 12 timer, litt avhengig av hva du har i tarmene og hva du spiser. Det er ufarlig å bruke ved enkelttilfeller, og fås reseptfritt på apoteket. Anonymous poster hash: e4ea3...060 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vevila Skrevet 21. oktober 2015 #7 Del Skrevet 21. oktober 2015 Da ville jeg brukt klyster. Tabletter bruker 6-12 timer på å virke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #8 Del Skrevet 21. oktober 2015 Klyx eller Microlax eller Dulcolax stukkpiller. Om du vil ha rask virkning er det best med de midlene som må opp i endetarmen. Om du tar tabletter, vær forberedt på å vente minst 12 timer, kanskje mer om man er forstoppet.Anonymous poster hash: 739ae...f86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #9 Del Skrevet 21. oktober 2015 Stikkpiller *Anonymous poster hash: 739ae...f86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #10 Del Skrevet 21. oktober 2015 Dette er noe jeg helst ikke vil spørre på apoteket om, og det er ikke alltid personlige erfaringer fremkommer fra personellet bak disken. Anonymous poster hash: 1ecb7...98d Merkelig holdning, dette er jo nettopp en av de tingene du burde spørre de på apoteket om. De bruker jo å ha veldig god greie på ting som dette. Og hvis du syntes det er flaut, så kan du trøste deg med at de får drøssevis av spørsmål som dette daglig, sammen med spørsmål om hemoroider og analkløe og mark i ræva og råte i underlivet og hele pakka.Anonymous poster hash: 933c1...e9c Anonymous poster hash: 933c1...e9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå