Gå til innhold

Hvor skitten er han egentlig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En jeg kjenner er urenslig, en mann i 60-årene. De fleste tenker nok "æsj" og at det må være uhygienisk å holde på sånn. Jeg tenker også det. Gammel gris, tenker jeg. På flere måter uten at vi skal gå inn på det. Men hvor skitten er han egentlig? Noen som har noen tanker om det?

Han vasker nemlig ikke hendene, helt konsekvent. Ikke etter å ha tisset, ikke etter å ha driti. Tørker seg, drar opp (heldigvis drar han opp) og går ut av badet. Trenger ikke vaske hendene, liksom. Setter seg så til med PC-en og sitter der til middagstid. Dusjer ikke hver dag så hendene blir ikke vasket på den måten heller.

Mennesker tar jo på mye rart i løpet av dagen, men bæsj? Hvor ille er det?

Anonymous poster hash: 88a64...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skikkelig ekkelt. Og fryktelig hensynsløst. 

Ikke bare sprer han dobakterier omkring. Men han sprer også andre bakterier siden han aldri vasker hendene. Om han har vært på butikken drar han med seg allskens bakterier fra andre med seg hjem, så de hjemme blir utsatt for styggedommen også. 

Anonymous poster hash: 9d8aa...b94
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig ekkelt. Og fryktelig hensynsløst.  Ikke bare sprer han dobakterier omkring. Men han sprer også andre bakterier siden han aldri vasker hendene. Om han har vært på butikken drar han med seg allskens bakterier fra andre med seg hjem, så de hjemme blir utsatt for styggedommen også.  Anonymous poster hash: 9d8aa...b94

Han er ikke i butikken, sender kjerringa ned dit. Gubber skal bare sitte på rumpa, vet du, det er kjerringene som skal handle og lage mat.. Ifølge ham. Han har forresten hund, da, som sikkert er god og fin i pelsen etter å ha blitt klappet med litt dobakterier?

Så butikkbakterier er ikke tilstede. Men kona, som flyr i butikker, kan nok sikkert bidra litt, og også etter å ha tatt på rått kjøtt skyller hun fingrene i kaldt vann i et par sekunder før hun går løs på salaten. Hmm.. Kjenner jeg blir litt skeptisk til å besøke dem. Min bedre halvdel er konstant løs i magen hver gang vi er på besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du alt dette så detaljert om et menneske du kjenner...?

Anonymous poster hash: bb0a0...d30

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ille. Han kan komme i nærheten av bakterier når han er på do og få de i munnen når han spiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan vet du alt dette så detaljert om et menneske du kjenner...?Anonymous poster hash: bb0a0...d30

Fordi jeg har overnattet der i ukesvis bla.a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg var rart ogsåAnonymous poster hash: c9567...4da

Så jævlig interessant da :) noe mer du vil tilføye? Liker du pinnekjøtt f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ille. Han kan komme i nærheten av bakterier når han er på do og få de i munnen når han spiser.

Ja. Han får jo antakeligvis bæsj og tiss på hendene, da, hvis det er den gamle mannen du mente. Hans fordøyelsessystem er sikkert vant til det? Verre for gjester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vold er ikke svaret på dette i allefall. har du vurdert å gjøre noe med dette?

Anonymous poster hash: d2d67...4ae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig skitten.

Ellers lite konstruktiv problemstilling.

Anonymous poster hash: 2732e...3e6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...