AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #1 Del Skrevet 21. oktober 2015 slitet i mange år med angst og det blir aldri borte. begynner bli psykisk utslitt og vet ikke hva man skal gjøre lenger... vært på to institusjoner, gått til psykolog i årrekke , prøvd masse medikamenter men ingen ting hjelper.... hverdagen min består av redsel og angst... livredd for å dø. alltid redd man er dødsyk.. enda man går å sjekker seg hos legen og sykehuset jevnlig... er jo fullstendig klar over at alt bare sitter i huet å at hjernen har overtak over kroppen... blitt så skada at jeg har kutta ut alle venner og familie, så er helt alene.... møtt ei super ålreit dame som aksepterer meg for den jeg er, men pga angsten så sluttet jeg å ha kontakt med henne å... er så utrolig redd for at jeg må leve med denne angsten resten av livet... flere som har/hatt det sånn? blitt bedre? hva funket ? Anonymous poster hash: 7d944...45d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 21. oktober 2015 #2 Del Skrevet 21. oktober 2015 Jeg kan ikke skjønne at det kan være annet enn profesjonell hjelp som er svaret. Du har gjerne vært innom han, men finnes jo en hypokonderlege: http://www.bt.no/nyheter/innenriks/Hypokonderlegen-2370069.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cashbah Skrevet 21. oktober 2015 #3 Del Skrevet 21. oktober 2015 Du er livredd for å dø, men lever ikke heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetrovaFire Skrevet 21. oktober 2015 #4 Del Skrevet 21. oktober 2015 Jeg er livredd for å kaste opp. Vet man ikke dør av det men dritredd selv om. Jeg har i tillegg agorafobi og sliter med panikkanfall, så ja jeg vet at angsten kan ta over livet. Det jeg fant ut hjalp var psykolog, gruppeterapi, egentrening (hvor jeg utfordret meg selv) og at jeg ikke stresset som en gal med å bli "frisk" (for da gikk det ikke framover). Jeg er blitt litt bedre, men det tar TID. Det er en tung periode. Men ta små skritt. Du kan jo forklare for henne du har møtt at du har angst, og noen ganger er det svært vanskelig å for eksempel ta kontakt. Men fortell henne hva du ønsker at hun skal gjøre hvis du sier du sliter (for eksempel sende deg noen meldinger, ringer deg, ikke maser o.l. hva enn som funker for deg). Ønsker deg masse lykke til. Det går nok bra til slutt skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #5 Del Skrevet 21. oktober 2015 Vet hvilket helvete du går igjennom. Hos meg var nøkkelen å finne ut hva som utløste dødsangsten og skrive ned alle symptomer jeg kjente og både bli kjent med symptomene og godta de. Trodde livet var over men er frisk nå. Aldri tatt en pille for dette, jeg mener det er å dekke over roten til problemene og at det bare blir verre. Har fortsatt angstsymptomer men jeg godtar de og er ikke redd for å dø lenger. Anonymous poster hash: 95099...ac6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå