Gå til innhold

Gratis tannlege hvis man har vært innlagt på psykiatrisk Avd mer en 3 måndter ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var selv innlagt i lengre perioder når jeg var yngre, husker jeg utvikla noe veldig til eksem og da kom det en lege og sjekka på meg. Fikk deretter masse salver og kremer gratis...i tillegg til medisiner jeg tok så sånt sett så fikk jo alt sånt dekt, men det var MENS jeg var innlagt. Jeg vet ikke med tannlege for jeg var ikke hos tannlegen i den perioden om jeg husker 

Anonymous poster hash: d45ed...c74

Man betaler ikke for slikt når man er innlagt.

Anonymous poster hash: 8c820...213

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tør ikke spørre de heller, tilfelle de oppfatter meg som kravstor!

Vil gjeeerne komme meg til tannlegen :)

Anonymous poster hash: 271b1...9ec

Hvis du har så voldsomt lyst til å gå til tannlege så hadde du selvsagt undersøkt mulighetene dine eller prioritert å gå til tannlege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har så voldsomt lyst til å gå til tannlege så hadde du selvsagt undersøkt mulighetene dine eller prioritert å gå til tannlege.

Jeg har overhodet ikke lyst til å gå til tannlege, jeg har tannlegeskrekk, men har ikke vært der på over ti år, så jeg merker jo at jeg har mye hull.

Med økende gjeld, minstesats inntekt fra nav som igjen gjør at jeg går i minus hver måned av å bare prøve å handle mat, og haugevis av andre helseutgifter ukentlig, så har jeg faktisk ikke hatt råd til å prioritere det. Det er ikke alle i flotte Norge som er like økonomisk heldig som deg så tenk deg om før du får det til å høres så lett ut.

Anonymous poster hash: 271b1...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...