AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #1 Del Skrevet 20. oktober 2015 Litt kleint, men jeg vet ikke hvor jeg skal lete! Jeg bor i Stavanger sammen med samboeren min og trives veldig godt. Problemet er bare at jeg ikke har noen venninner i denne byen. Jeg jobber i en stor bedrift, men de fleste kollegaene mine er mye eldre. Jeg er 26 år og jobber i en kontorjobb i Stavanger. Jeg er glad i kafé, vin, gåturer, sykkelturer, bowling og mye annet. Vil veldig gjerne finne noen venninner som har lyst til å finne på noe innimellom. Noen likesinnede her? Anonymous poster hash: f2bc0...969 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #2 Del Skrevet 20. oktober 2015 Hei! Jeg er 21 år, visst det ikke gjør noe! Har aldri møtt noen herfra i virkeligheten, så vet ikke helt hvordan det funker, haha! Men jeg trenger noen nye venninner selv, og syns det er veldig vanskelig å finne.. Er selv fra Stavanger Anonymous poster hash: c3037...d75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evalinn Skrevet 20. oktober 2015 #3 Del Skrevet 20. oktober 2015 Jeg er i slutten av 20 årene og er ofte på besøk i stavanger, jeg er alltid klar for ett glass vin, cafe besøk, eller en gå-tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #4 Del Skrevet 20. oktober 2015 Hei begge to, så kjekt med svar! :-) Det er kjempegøy at det er flere som vil møtes, det gjør ingenting at du er 21! Fortell gjerne litt mer om dere selv :-) Anonymous poster hash: f2bc0...969 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 20. oktober 2015 #5 Del Skrevet 20. oktober 2015 Hei, Vil minne på at dersom dere ønsker å finne venner, er det riktige forumrommet til dette Personlige Meldinger. Da denne tråden ikke kan flyttes dit (rommet er stengt for anonyme), stenger jeg denne tråden og oppfordrer dere til å starte en ny tråd på Personlig Meldinger. Hilsen, Bond, forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg