AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #1 Del Skrevet 20. oktober 2015 Jeg har kyllingvinger i fryseren... Men jeg vil ikke bare spise det alene. Hva brukes av tilbehør? Anonymous poster hash: 222d2...997 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #2 Del Skrevet 20. oktober 2015 Salat, ris og sweet chilisaus eller barbeque-saus er godt til. Evt kan du woke noen grønnsaker. Anonymous poster hash: 0e16b...cb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vattenflaska Skrevet 20. oktober 2015 #3 Del Skrevet 20. oktober 2015 Krydde de godt. Spis med fullkornsris og salat. Mmm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #4 Del Skrevet 20. oktober 2015 Ok. Takk for tips så langt. Vil gjerne ha enda flere tips Kan jeg ha kokte poteter til? Men hva da med saus? - ts Anonymous poster hash: 222d2...997 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 20. oktober 2015 #5 Del Skrevet 20. oktober 2015 Blomkålmos og/eller blomkålris Forskjellige typer dip Pommes (jeg lager det av pastinakk siden jeg ikke spiser potet) Coleslaw eller råkostsalat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #6 Del Skrevet 20. oktober 2015 Vi pleier å spise kyllingvinger med enten ris og peppersaus, ris og bernaisesaus, poteter og bernaisesaus, eller bare nudler. Anonymous poster hash: 2a74f...bef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #7 Del Skrevet 20. oktober 2015 Ok. Takk for tips så langt. Vil gjerne ha enda flere tips Kan jeg ha kokte poteter til? Men hva da med saus? - ts Anonymous poster hash: 222d2...997 Jeg synes ikke kokte poteter hører sammen med kyllingvinger. Da ville jeg heller gått for pomefrittes,noisettes eller fløtegratinere poteter Anonymous poster hash: 96ccc...70c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #8 Del Skrevet 20. oktober 2015 Jeg synes ikke kokte poteter hører sammen med kyllingvinger. Da ville jeg heller gått for pomefrittes,noisettes eller fløtegratinere poteter Anonymous poster hash: 96ccc...70c Kyllingvinger og pommes frites er VELDIG tørt sammen... Alt av kjøtt er tørt uten saus. - ts Anonymous poster hash: 222d2...997 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redhotmystery Skrevet 20. oktober 2015 #9 Del Skrevet 20. oktober 2015 Jeg spiser alltid kyllingvinger med potetsalat, salat og loff med smør 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #10 Del Skrevet 20. oktober 2015 Kyllingvinger og pommes frites er VELDIG tørt sammen... Alt av kjøtt er tørt uten saus. - ts Anonymous poster hash: 222d2...997 Du kan jo lage dip sauser. Hvitløksmajones,sweet and sour,chilli,satay,cheddar osv Anonymous poster hash: 96ccc...70c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 20. oktober 2015 #11 Del Skrevet 20. oktober 2015 Vi bruker enten pommes frites eller loffskiver til. Har ikke saus til, men har ofte ketsjup på pommes fritesene. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #12 Del Skrevet 20. oktober 2015 Kyllingvinger og pommes frites er VELDIG tørt sammen... Alt av kjøtt er tørt uten saus. - ts Anonymous poster hash: 222d2...997 Da lager du det feil. Anonymous poster hash: e42c1...225 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #13 Del Skrevet 20. oktober 2015 Da lager du det feil. Anonymous poster hash: e42c1...225 Ventet på at noen skulle si det Nei, det er ikke det. Det er tydelig at du ikke skjønner hva jeg mener. Uansett hvor saftig kjøttet er og uansett hvilket kjøtt det er så er det veldig tørt og spise kjøtt uten saus. Vær så snill, ikke heng dere opp i dette. LES og svar på hovedinnlegget i stedet. - ts Anonymous poster hash: 222d2...997 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rouge noir Skrevet 20. oktober 2015 #14 Del Skrevet 20. oktober 2015 Vi bruker å lage litt tapas av det, enten junk-versjonen; med løkringer, poppers, potetbåter o.l., samt noe dip-ish, som hummus, guacamole, tzatsiki eller så, eller en litt mer voksen versjon, med dadler og bacon, chevre, kanskje manchego, gode skinker eller så. Slenger gjerne på en dip som kan passe der og. Samboer liker det til pottis og dipp :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosaboble15 Skrevet 20. oktober 2015 #15 Del Skrevet 20. oktober 2015 Jeg spiser bare kyllingvinger når jeg er alene hjemme, så da gjør jeg som jeg vil. Ergo har jeg masse dip som jeg dypper dem i, og ingenting annet. Det har skjedd at jeg har tomat og mozzarella ved siden av, men det blir ikke et helhetlig måltid akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #16 Del Skrevet 20. oktober 2015 Uansett hvor saftig kjøttet er og uansett hvilket kjøtt det er så er det veldig tørt og spise kjøtt uten saus. Anonymous poster hash: 222d2...997 Absolutt ikke. Anonymous poster hash: e42c1...225 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #17 Del Skrevet 20. oktober 2015 Absolutt ikke. Anonymous poster hash: e42c1...225 Altså, for deg er det ikke tørt men det er jo ganske tydelig at ts synes det. Folk er forskjellige. Anonymous poster hash: 2a74f...bef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 20. oktober 2015 #18 Del Skrevet 20. oktober 2015 Her i huset spises kyllingvinger med løkringer, hvitløksbaguett og sweet chilisaus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #19 Del Skrevet 20. oktober 2015 Ventet på at noen skulle si det Nei, det er ikke det. Det er tydelig at du ikke skjønner hva jeg mener. Uansett hvor saftig kjøttet er og uansett hvilket kjøtt det er så er det veldig tørt og spise kjøtt uten saus. Vær så snill, ikke heng dere opp i dette. LES og svar på hovedinnlegget i stedet. - ts Anonymous poster hash: 222d2...997 Lær deg å steke kjøtt. Anonymous poster hash: 0aca1...f21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 20. oktober 2015 #20 Del Skrevet 20. oktober 2015 Lær deg å steke kjøtt.Anonymous poster hash: 0aca1...f21 Lær deg å akseptere forskjeller Det handler om smak, ikke hvorvidt kjøttet er stekt rikig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå