AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #41 Skrevet 23. oktober 2015 Eh.. Nå skal du høre.. Han VET bedre.. For han fikk skikkelig høre det den gangen kattungen hadde vert uheldig i dusjen.. Da stilte han seg bare på kanten og dusjet sammens med bæsjen Anonymous poster hash: 3442c...500 Er han litt tilbakestående eller noe? Anonymous poster hash: 5f8d7...f46 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #42 Skrevet 23. oktober 2015 Hva skjedde med de klærne han dusjet på da? Ble det til at du måtte fikse opp i det? Anonymous poster hash: a8f4a...824 Ja.. jeg oppdaget jo dette da jeg kom hjem tidlig hjem fra jobb.. Og da hadde dette allerede stårr i flere timer.. Anonymous poster hash: 3442c...500
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #43 Skrevet 23. oktober 2015 Er han litt tilbakestående eller noe? Anonymous poster hash: 5f8d7...f46 Kan jo begynne å lure. Men til en viss grad, normal Anonymous poster hash: 3442c...500
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #44 Skrevet 23. oktober 2015 Når det gjelder tenåringer så er ikke jentene så mye bedre enn guttene, i hvert fall ikke de jeg kjenner. De er jålebærter, men hjemme griser og roter de like mye som guttene. I tillegg "låner" de klær og sminke av mødrene uten å spørre. Anonymous poster hash: de083...ab8
Snadder Skrevet 27. oktober 2015 #45 Skrevet 27. oktober 2015 Og der mistet du all sympati! Anonymous poster hash: 7106f...6f0 Helt enig. Der forsvant sympatien. Det er slike holdninger som det der som ofte får ungdom til å ikke respektere reglene som er satt. Selv hadde jeg en stemor som helt åpenbart ikke likte meg og ønsket at jeg ikke var der, så hva gjorde jeg? Jo jeg orket ikke høre på en som ikke brydde seg om meg uansett. Det gikk så langt at hver gang jeg skulle til Pappa hvor hun også var, så ble jeg kvalm og dårlig, tårene rant og jeg ville absolutt ikke dra et sted hvor jeg ikke var ønsket.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #46 Skrevet 27. oktober 2015 Helt enig. Der forsvant sympatien. Det er slike holdninger som det der som ofte får ungdom til å ikke respektere reglene som er satt. Selv hadde jeg en stemor som helt åpenbart ikke likte meg og ønsket at jeg ikke var der, så hva gjorde jeg? Jo jeg orket ikke høre på en som ikke brydde seg om meg uansett. Det gikk så langt at hver gang jeg skulle til Pappa hvor hun også var, så ble jeg kvalm og dårlig, tårene rant og jeg ville absolutt ikke dra et sted hvor jeg ikke var ønsket. Okei men har du tenkt at det kanskje var grunner til at hun ikke likte deg så godt? Det er så lett for folk å skylde på at alt er stemor sin feil. Men har du tenkt og reflektert over din egen oppførsel mot henne? Var alt hennes feil? Var det bare deg et var synd på? Det er lett å bare se andres feil og glorifisere seg selv og se på seg selv som uskyldig og feilfri. Bare en tanke. Anonymous poster hash: 6fee4...d61 1
Snadder Skrevet 28. oktober 2015 #47 Skrevet 28. oktober 2015 Okei men har du tenkt at det kanskje var grunner til at hun ikke likte deg så godt? Det er så lett for folk å skylde på at alt er stemor sin feil. Men har du tenkt og reflektert over din egen oppførsel mot henne? Var alt hennes feil? Var det bare deg et var synd på? Det er lett å bare se andres feil og glorifisere seg selv og se på seg selv som uskyldig og feilfri. Bare en tanke.Anonymous poster hash: 6fee4...d61 Hun var ganske klar og tydelig på at hun ikke likte meg fordi hun selv ikke klarte å få jente. hun hadde alltid ønsket seg en jente og siden pappa allerede hadde ei og hun bare fikk gutter så utviklet hun et hat mot meg. Og det var allerede fra jeg var 2 år.
xinnia Skrevet 28. oktober 2015 #48 Skrevet 28. oktober 2015 Okei men har du tenkt at det kanskje var grunner til at hun ikke likte deg så godt? Det er så lett for folk å skylde på at alt er stemor sin feil. Men har du tenkt og reflektert over din egen oppførsel mot henne? Var alt hennes feil? Var det bare deg et var synd på? Det er lett å bare se andres feil og glorifisere seg selv og se på seg selv som uskyldig og feilfri. Bare en tanke. Anonymous poster hash: 6fee4...d61 Så klart det er barnets skyld!
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #49 Skrevet 28. oktober 2015 Den ungen har ingen fremtid. Kast han på gata. For en hjernedød gutt.Anonymous poster hash: 2ce5f...903
Kamikatze Skrevet 28. oktober 2015 #50 Skrevet 28. oktober 2015 Se det positive i situasjonen: Dere slipper å bruke penger på å få ham lobotomert...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå