AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #1 Del Skrevet 19. oktober 2015 jeg begynte forje uke på nytt brett med p-piller uten mensen pause, altså hoppet over pausen, nå har jeg begynt å få gjennomblødninger og ønsker derfor bare stoppe på pillen nå i en uke så mensen kan komme, er jeg da sikker fra første dag når jeg begynner igjen neste uke eller ødelegger jeg helt for sikkerheten om jeg ikke tar p-pillen min idag og ut månen? Anonymous poster hash: 6a193...592 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dwight Skrevet 19. oktober 2015 #2 Del Skrevet 19. oktober 2015 (endret) Du ødelegger. Du må ta hele brettet. Det er ikke unormalt med småblødninger når du hopper over. Endret 19. oktober 2015 av Dwight Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 19. oktober 2015 #3 Del Skrevet 19. oktober 2015 Så lenge du har gått over en måned sammenhengende er du trygg fra første dag, men da burde du også gå over en måned før pause når du begynner på igjen. Var hvertfall det jeg ble fortalt av legen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 20. oktober 2015 #4 Del Skrevet 20. oktober 2015 Du er trygg fra første dag ja, men husk at du ikke er trygg hvis du bare tar det du har igjen på brettet neste "måned". Du må ta et helt brett for å være trygg på den måten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå