Gå til innhold

Sliter med å puste

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med å puste for tiden og det føles ut som noen har strammet et belte rundt mellomgulvet. Det kjennes ut som om jeg kun bruker den øverste delen av lungene til å puste med og sliter med å ta dype innpust og utpust. Samtidig eier jeg plutselig ingen kondis lenger, bare å gå i trapper er nå kjempe slitsomt og sliter en stund å ta igjen pusten.

Jeg er overvektig, det er det ingen tvil om. Samtidig så er jeg ikke så stor (85kg/166cm) er ellers ok aktiv men kan absolutt bli bedre. Det føles ut som disse forandringene kom over natten og har hatt det slik nå i 2-3 måneder.

Er det noen andre som kjenner seg igjen?

Anonymous poster hash: e2911...ac6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok ikke noe farlig, sikkert litt angst du har der. Ellers bør du kontakte lege.

Anonymous poster hash: 26fe6...a24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke noe farlig, sikkert litt angst du har der. Ellers bør du kontakte lege.

Anonymous poster hash: 26fe6...a24

Angst? Jeg tror ikke jeg har det. Er det noe som er mulig uten å være klar over det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er overvektig og du nå har fått respirasjonsproblemer, hvorfor ikke prøve å trene regelmessig og spise sunt? 

Anonymous poster hash: f1bd2...ec1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med å puste for tiden og det føles ut som noen har strammet et belte rundt mellomgulvet. Det kjennes ut som om jeg kun bruker den øverste delen av lungene til å puste med og sliter med å ta dype innpust og utpust. Samtidig eier jeg plutselig ingen kondis lenger, bare å gå i trapper er nå kjempe slitsomt og sliter en stund å ta igjen pusten.

Jeg er overvektig, det er det ingen tvil om. Samtidig så er jeg ikke så stor (85kg/166cm) er ellers ok aktiv men kan absolutt bli bedre. Det føles ut som disse forandringene kom over natten og har hatt det slik nå i 2-3 måneder.

Er det noen andre som kjenner seg igjen?

Kom deg til legen. Det kan være hjertet

Anonymous poster hash: c7cce...28a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...