AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #1 Del Skrevet 19. oktober 2015 Jeg sliter med å puste for tiden og det føles ut som noen har strammet et belte rundt mellomgulvet. Det kjennes ut som om jeg kun bruker den øverste delen av lungene til å puste med og sliter med å ta dype innpust og utpust. Samtidig eier jeg plutselig ingen kondis lenger, bare å gå i trapper er nå kjempe slitsomt og sliter en stund å ta igjen pusten. Jeg er overvektig, det er det ingen tvil om. Samtidig så er jeg ikke så stor (85kg/166cm) er ellers ok aktiv men kan absolutt bli bedre. Det føles ut som disse forandringene kom over natten og har hatt det slik nå i 2-3 måneder. Er det noen andre som kjenner seg igjen? Anonymous poster hash: e2911...ac6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #2 Del Skrevet 19. oktober 2015 Det er nok ikke noe farlig, sikkert litt angst du har der. Ellers bør du kontakte lege. Anonymous poster hash: 26fe6...a24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #3 Del Skrevet 19. oktober 2015 Det er nok ikke noe farlig, sikkert litt angst du har der. Ellers bør du kontakte lege.Anonymous poster hash: 26fe6...a24 Angst? Jeg tror ikke jeg har det. Er det noe som er mulig uten å være klar over det? Anonymous poster hash: e2911...ac6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #4 Del Skrevet 19. oktober 2015 Om du er overvektig og du nå har fått respirasjonsproblemer, hvorfor ikke prøve å trene regelmessig og spise sunt? Anonymous poster hash: f1bd2...ec1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #5 Del Skrevet 19. oktober 2015 Jeg sliter med å puste for tiden og det føles ut som noen har strammet et belte rundt mellomgulvet. Det kjennes ut som om jeg kun bruker den øverste delen av lungene til å puste med og sliter med å ta dype innpust og utpust. Samtidig eier jeg plutselig ingen kondis lenger, bare å gå i trapper er nå kjempe slitsomt og sliter en stund å ta igjen pusten. Jeg er overvektig, det er det ingen tvil om. Samtidig så er jeg ikke så stor (85kg/166cm) er ellers ok aktiv men kan absolutt bli bedre. Det føles ut som disse forandringene kom over natten og har hatt det slik nå i 2-3 måneder. Er det noen andre som kjenner seg igjen?Anonymous poster hash: e2911...ac6 Kom deg til legen. Det kan være hjertet Anonymous poster hash: c7cce...28a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå