Puselusk Skrevet 19. oktober 2015 #1 Del Skrevet 19. oktober 2015 Jeg sliter med at jeg lett får uren hud, og testa arganolje for en god stund siden uten at jeg egentlig husker merke eller noe. Var en prøve. Ønsker gjerne å få tips til en god arganolje da jeg syntes huden min ble mye bedre den korte tiden jeg prøvde det og har ikke klart å finne noe som har fungert bedre eller like bra (kjøpte f.eks en dyr krem basert på kokos som butikkdama sverga på alle elska men fungerte ikke så bra på meg...huden min er visst veldig selektiv). Vet det kan være mye sjit ute og går og vil kjøpe noe jeg isåfall vet er god kvalitet og absolutt amazing :D Noen som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puselusk Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter #2 Del Skrevet 19. oktober 2015 Burde kanksje posta under velvære osv kategorien men :D etterpåklok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agathe Skrevet 19. oktober 2015 #3 Del Skrevet 19. oktober 2015 Jeg har brukt Josie Maran sin, likte den veldig godt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå