AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #1 Del Skrevet 19. oktober 2015 Jeg var på konsultasjon til fettsuging fra mage i dag. Jeg er 25 år Hører dette kan gi ujevnheter. Det ga meg veldig kalde føtter. Har noen gjort dette? Og vil det bli fint? Og over tid?? Har noen gjort dette og angrer etterpå? Anonymous poster hash: cf818...27d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 19. oktober 2015 #2 Del Skrevet 19. oktober 2015 Søk på uneven results after liposuction og liposuction gone bad på google, så finner du mange som har fått dårlige resultater etter fettsuging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 19. oktober 2015 #3 Del Skrevet 19. oktober 2015 Uff ja, så hun som var med i American pie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 19. oktober 2015 #4 Del Skrevet 19. oktober 2015 Uff ja, så hun som var med i American pie. Ja Tara Reid har ødelagt magen sin av for mye fettsuging. Ser lite delikat ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 19. oktober 2015 #5 Del Skrevet 19. oktober 2015 For meg er det innlysende at man blir ujevn, de kan jo ikke suge heeelt jevnt, så ujevnhetene vil syns under huden. Du blir tynnere men ujevn. Og fettet legger seg helt andre steder etterpå. Du forandrer jo ikke forbrenningen din selv om du suger bort fettceller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå