AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #1 Del Skrevet 19. oktober 2015 Lurer litt på om dere blir lei hvis noen legger ut noe på storien hver dag? Fjerner dere disse fra snap eventuelt? Pleier dere å se på alle storiene, eller kun fra enkelte?Anonymous poster hash: b4ad6...420 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dansedilla Skrevet 19. oktober 2015 #2 Del Skrevet 19. oktober 2015 Kan bli litt lei, men det er mest hvis folk legger ut 3 minutter med bilder/film hver dag. Jeg sletter ingen, og ser som regel gjennom alt hvis jeg har tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 19. oktober 2015 #3 Del Skrevet 19. oktober 2015 Sletter de som legger ut det samme hver dag, og da i stort kvantum. Som f.eks "god morgen", "frokost", "ut med dyret", "kaffe", "på vei til jobb", "på jobb" x 1-6 +"lunsj" og "kaffe på jobb", "endelig hjemme fra jobb", "ser på TV", "drikker te foran TV", "spiser middag", "mer middag", "ferdig med middag"....og resten av kvelden. Det er slitsomt. Selv på mystory. Ugh. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #4 Del Skrevet 19. oktober 2015 De fleste som legger ut storyer flere ganger i uken gjør det greit og ganske interessant, de fleste på min liste legger kun ut story et par ganger i mnd. Selv legger jeg ut story kanskje tre ganger i halvåret, ellers tilpasses snapen mottaker. Men så er det min sykemeldte kollega da, hun som kan gjøre absolutt alt annet enn å jobbe, hun har snapstory på flere minutter hver dag. På sydenferie, storbyferie, bilferie, skiferie, hagearbeid, baking, ungeleking, ommøblering, maling av stuen, vaffelsteking, bilvask, hyttetur, shopping, fjelltur, crossfit, bærplukking, kor osv. Hver dag. Men jobbe? nope. Anonymous poster hash: f6fec...61a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #5 Del Skrevet 19. oktober 2015 De fleste som legger ut storyer flere ganger i uken gjør det greit og ganske interessant, de fleste på min liste legger kun ut story et par ganger i mnd. Selv legger jeg ut story kanskje tre ganger i halvåret, ellers tilpasses snapen mottaker. Men så er det min sykemeldte kollega da, hun som kan gjøre absolutt alt annet enn å jobbe, hun har snapstory på flere minutter hver dag. På sydenferie, storbyferie, bilferie, skiferie, hagearbeid, baking, ungeleking, ommøblering, maling av stuen, vaffelsteking, bilvask, hyttetur, shopping, fjelltur, crossfit, bærplukking, kor osv. Hver dag. Men jobbe? nope. Anonymous poster hash: f6fec...61a Man kan vel ikke dra på ferie når man er sykemeldt? Anonymous poster hash: 66c69...195 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Version 2.0 Skrevet 19. oktober 2015 #6 Del Skrevet 19. oktober 2015 Jeg sletter de jeg aldri mottar noe fra, eller de som sjeldent legger ut noe. Jævla snokere kalles de for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicecar Skrevet 19. oktober 2015 #7 Del Skrevet 19. oktober 2015 Jeg ser bare storyen til folk som har noe interessant å legge ut. De som spammer dag ut og dag inn om middagen sin og lufting av hund ignorerer jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #8 Del Skrevet 19. oktober 2015 Jeg sletter de jeg aldri mottar noe fra, eller de som sjeldent legger ut noe. Jævla snokere kalles de for. Tull. Jeg har snapchat fordi mine venner har mast om det, men har null interesse av å utlevere hverdagslig kjedsomheter og liksommorsomheter der selv. Ingen interesse av å snoke. Om du har folk du er så usikre på på vennelisten din at du er overbevist om at de er noen "jævla snokere" så er det åpenbart ikke vennene dine så da forstår jeg ikke hvorfor du har de der for å være ærlig. Anonymous poster hash: b9af8...2b7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #9 Del Skrevet 19. oktober 2015 Lurer litt på om dere blir lei hvis noen legger ut noe på storien hver dag? Fjerner dere disse fra snap eventuelt? Pleier dere å se på alle storiene, eller kun fra enkelte?Anonymous poster hash: b4ad6...420 Det som er på mystory må du jo bevisst velge å gå inn på selv, så om du ikke bryr deg er det jo ikke noe problem. Jeg går en sjelden gang innom, men langt ifra hver dag. Jeg har noen som legger ut mye og noen som aldri legger ut noe. De jeg ikke er veldig nær venn med dropper jeg å se på.Anonymous poster hash: 30154...c51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå