AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #1 Del Skrevet 19. oktober 2015 Hei, Forbehold om ekle detaljer. Jeg og min kjæreste har begynt å tenke litt på å prøve å få barn. Ettersom jeg har PCO har jeg hatt svært ustabil menstruasjon. Jeg sluttet på P-piller for nesten ett år siden, og nå siste 4 mnd har jeg mensen hele tiden. Jeg blør veldig ofte og det varer i tider og utider. Det er som oftest helt svart blod som kommer i store mengder. Veldig tykt og svart blod og jeg blør gjennom alt som er å blø gjennom. Hadde menstruasjon forrige uke og fikk det igjen nå i dag. Men nå er det for første gang på veldig lenge, ferskt blod, det startet med rosa slim men nå blør jeg som en stukket gris og har forferdelige menssmerter. Noen som vet hvorfor det kan være slik det er ? Har også hatt stoffskifte problemer, men dette er under god kontroll og fine verdier. Håper noen som vet. Går ikke på noe prevensjonsmiddel nå, er slank, ikke for tynn og et bra kosthold Anonymous poster hash: 1c3b5...d21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusemamma Skrevet 19. oktober 2015 #2 Del Skrevet 19. oktober 2015 Du får et bedre svar hos legen enn her. Du har jo gått lenge med dette du beskriver så en sjekk hos legen er kanskje ikke så dumt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #3 Del Skrevet 19. oktober 2015 Du bør absolutt gå til legen og få hjelp Anonymous poster hash: 4bffd...846 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå