Gjest 2JZ Skrevet 19. oktober 2015 #1 Del Skrevet 19. oktober 2015 Var en plass med mye høy ubehagelig lyd i helga. Har ikke merket så mye annet enn dotter i ørene dagen etter,men idag da jeg våknet har jeg veldig rar lyd i det ene øret. Typisk om noen snakker til meg eller om det kommer en høy lyd så brøler det i øret mitt. Himla ubehagelig. Lurer på om det forsvinner eller om jeg permanent må gå rundt med dette. Noen flere som har opplevd lignende? Og har det gått vekk? Ble det verre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #2 Del Skrevet 19. oktober 2015 Det kan forvinne de første gangene, men om du fortsetter å utsette ørene for høy lyd, kan den bli kronisk - livet ut. Har selv kronisk tinnitus, og får nesten lyst til å dø pga det. Bruk ørepropper.Anonymous poster hash: 2df85...1d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #3 Del Skrevet 19. oktober 2015 Tinitus når diagnosen er stil hos lege og spesialist forsvinner skjelden eller aldri. Selvdiagnostisert tinnitus får du snakke med legen om...Anonymous poster hash: 8bf53...282 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #4 Del Skrevet 19. oktober 2015 Tinitus når diagnosen er stil hos lege og spesialist forsvinner skjelden eller aldri. Selvdiagnostisert tinnitus får du snakke med legen om...Anonymous poster hash: 8bf53...282 Hva snakker du egentlig om? Tinnitus er i de aller aller fleste tilfeller en lyd kun du selv opplever. En lege eller spesialist kan ikke konstatere den for deg (med unntak av svært sjeldne tilfeller da). TS: tinnitus kan forsvinne av seg selv, også om du har hatt det i lang tid. Men, det tilhører også sjeldenhetene, det kommer jo også an på hva som var årsaken til tinnitusen i utgangspunktet. Nå har jeg hatt tinnitus i mange år, men mener det er tre måneder som regnes som kronisk. I og med at det er ventetid hos spesialister, vil jeg anbefale å bestille legetime med en gang, og få en henvisning. Da kan du få en full sjekk på ørene dine Om tinnitusen skulle gi seg før du kommer inn på time, er jo ingenting bedre enn det, men om ikke får du ihvertfall en tilstandssjekk. Lykke til! Anonymous poster hash: 2b986...904 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå