Gå til innhold

Venninnen min legger ut nakenbilder på snapchat

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

du kan vel bare slette den da vel.

jeg syntes du virker så innmari bitter. alt handler sa vel ikke om snaps og sånne ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville gjort henne oppmerksom på at den ikke er så privat som hun tror, siden følgerne hennes driver og viser dette til andre. 

Anonymous poster hash: 4da2a...d47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gjort henne oppmerksom på at den ikke er så privat som hun tror, siden følgerne hennes driver og viser dette til andre. 

Anonymous poster hash: 4da2a...d47

Ta en prat med henne du, og eventuelt vis henne denne tråden. Lykke til :)

Anonymous poster hash: 59b80...c25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du be henne legge ut snap navnet sitt? Fikser fort en hærskare av nye følgere ;-)

Anonymous poster hash: 67926...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hun gjør har vel du egentlig ikke noe med...

Jo. Alle har jo noe med det når hun deler seksualiserte bilder med hele omverdenen. 

Anonymous poster hash: eedc9...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden det er en privat snap så er det nettopp det, privat. Og det får være hennes greie.

Jeg har en privat twitter konto jeg skriver om rare og drøye ting på, og ville syntes det hadde vært rart om vennene mine skulle spørre meg og dømme meg ut i fra den eller endre syn på meg pga det.

Anonymous poster hash: 3b1ff...7c4

Dette er jeg veldig uenig i. Når hun deler seksualiserte bilder på sosiale medier er de alt annet enn privat. 

Hvorfor er det rart at venner spør og dømmer deg ut ifra handlingene dine? Dersom du for eksempel hadde brukt denne private twitterkontoen din til å dele nazistiske tanker er det ikke rart om du ville ha blitt konfrontert med det og dømt for dette av vennene dine. Man er da ikke fritatt fra dette bare på grunn av at man lager en privat konto. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk norsk. Folk har et ekstremt anstrengt forhold til nakenhet. Dere som påstår at dette vil få konsekvenser, det er bare bullshit. Skjønner ikke greia med at det skal være så katastrofe å vise litt lettkledde bilder av seg selv. Er jo ikke verre enn en skuespiller som har brennheit sex på filmlereretet der de viser absolutt alt.

Nei, la jenta kose seg med det om hun liker det.

Anonymous poster hash: 22cca...689
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk norsk. Folk har et ekstremt anstrengt forhold til nakenhet. Dere som påstår at dette vil få konsekvenser, det er bare bullshit. Skjønner ikke greia med at det skal være så katastrofe å vise litt lettkledde bilder av seg selv. Er jo ikke verre enn en skuespiller som har brennheit sex på filmlereretet der de viser absolutt alt.

Naivt å tro at dette ikke vil få konsekvenser for henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.nettavisen.no/na24/propaganda/nordmenn-sprer-nye-sexvideoer-pa-snapchat-i-rekordfart/3422789875.html

Anonymous poster hash: 5e896...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...