Gå til innhold

nei til sex - sleip?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og ikke overraskende så er alle kvinnene i tråden rungende enig med deg.

Men når jeg for noen år siden gjorde et lite eksperiment viste det seg at hvis man reverserer kjønnene så er det visst ikke greit i det hele tatt.

Eksperimentet gikk ut på å på en fest flørte med en jente, kysse, ol. også til slutt bli med inn på et soverom og kle av seg. Så bare sakte rulle seg rundt med ryggen til å si at "jeg vil ikke"...

Du skulle sett reaksjonene til denne jenta og de illsinte venninnene hennes etterpå...

Jeg anbefaler alle menn å prøve det samme en gang. Du går glipp av et ligg ja, men reaksjonen til jenta og venninnene er priceless. Har aldri hverken før eller siden sett noen så sinte hylende og skrikende jenter. Og alt det bare fordi jeg ikke ville ha sex altså...

Men å være luremus det er visst helt greit... så lenge det er en kvinne som er det...

Kvinners ekstreme dobbeltmoral som vanlig.

Anonymous poster hash: 51342...35c

Hadde en idiot i sengen som ble dritsur når jeg sa: "Du jeg må sove altså".

Hun bare: "Du kan faen meg dra til helvete". 

Jeg hadde tidligere sagt til hun at jeg ville ha sex med hun, men så var dette noen måneder i forveien så hadde jeg ombestemt meg.. :laugh:

Videoannonse
Annonse
Gjest miss_sara
Skrevet

Er så morsomt at det alltid er jenter som må si nei til sex. Jeg tror menn tar alt de kan få :wow: Også er det vi som blir kalt horer, løse og alt som er. Der har vi også en dobbeltmoral.

• Liker 2
Skrevet

Er så morsomt at det alltid er jenter som må si nei til sex. Jeg tror menn tar alt de kan få :wow: Også er det vi som blir kalt horer, løse og alt som er. Der har vi også en dobbeltmoral.

Nei det kalles tilbud og etterspørsel.

Og horer, løse, osv er det andre jenter som kaller dere så det får dere ta på egen kappe.

• Liker 1
Gjest 100%naturlig
Skrevet

Er det sleipt å virke ganske interessert i en gutt, kline med han, for så å si nei til å "gå på et rom" eller bli med hjem, med forskjellige unnskyldinger?..

Anonymous poster hash: 85b70...9e5

Nei, syns ikke det. Er jo normalt å flørte endel og litt kyssing. Kan ikke uten videre forvente at dette automatisk fører til sex. Men def hvis det legges opp til sex, hun er med, helt til slutt og så trekker seg. Ee det litt luremus. Men uansett, enn kan jo angre å innse at enn gikk for langt!

Tror aldri noen gjør det med onde hensikter, for å være sleip!

Gjest miss_sara
Skrevet

Nei det kalles tilbud og etterspørsel.

Og horer, løse, osv er det andre jenter som kaller dere så det får dere ta på egen kappe.

Feil. Ekstremt mange gutter sier det til oss jenter.

Skrevet

Alltid greit å si nei til sos.

Anonymous poster hash: 80090...96f

Skrevet

Er det sleipt å virke ganske interessert i en gutt, kline med han, for så å si nei til å "gå på et rom" eller bli med hjem, med forskjellige unnskyldinger?..

Anonymous poster hash: 85b70...9e5

Nei! Det er ikke sleipt.

Men det lureste er å si det rett ut, så slipper du misforståelser og til og med potensielt svært uønskede/farlige situasjoner.

Et av problemene her er at mange jenter gjør seg "vanskelige" selv om de egentlig har lyst. Nå får jeg sikkert kjeft av forum-politiet, men det er min erfaring. Det ebtyr absolutt ikke at man skal ta i bruk tvang eller makt. Men at man må jobbe litt mer, jentene vil ikke ha på seg at de er lett på tråden. Du skal føle at du virkelig måtte stå på og nærmest var heldig at du fikk napp.

Dette kan føre til at gutter og menn blir mer pågående enn ønskelig, da det kan være vanskelig å skille mellom de som oppriktig ikke vil noe mer, og de som nevnt over vil at du skal jobbe litt hardere.

Viktigste er derfor å være veldig direkte og tydelig.

Hvis det er noen du ikke vil noe mer med på noen måte hadde jeg sagt noe lignende dette:

"Vil du bli med meg hjem kanskje?"

"Nei. Klining og flørting er greit, men det blir ikke noe mer. Så hvis det er det du er ute etter får du finne noen andre" (jeg mener det å spørre om å bli med hjem er helt ok, så svaret bør sies med litt glimt i øyet og ikke snurt og avvisende)

Hvis dette er noen du er interessert i og kan ha lyst å ha sex med senere kan du legge inn litt muligheter:

"Vil du bli med meg hjem kanskje?"

"Haha! Ser jeg så enkel ut? ;) Jeg ligger ikke rundt når jeg er singel :) Så du får skru på sjarmen og ta meg med på noen dater, så får vi se etterhvert ;)"

Anonymous poster hash: 90658...8f3

Skrevet

Hehe, jeg har flere ganger sagt nei der gutten har blitt møkksur når han oppdager at jeg ikke har noen planer om å la han slippe til.

Har ved flere anledninger klint og kost med gutter, og har også stukket hånda ned i buksene og smårunket dem. Ved et par anledninger har vi også endt inne på sengen der vi har kledd av oss ned til undertøyet og bare ligget koset og befølt hverandre utenpå trusene. Det har vært deilig, men jeg har likevel ikke hatt ønske om sex, og da har de blitt skikkelig fornærmet.

Slike gutter er ikke noe å samle på, når de ikke kan ta et nei for et nei.

Én gang traff jeg en gutt som ikke hadde noe problemer med det, og sa at det hadde han full forståelse for, og han ønsket ikke å presse på noe som helst. Det var en ekte gentleman, og før kvelden var omme slapp han likevel til, både på den ene og den andre måten, for å si det slik :fnise: Rett og slett fordi jeg fikk voldsom tenning på han pga hans flotte oppførsel. I tillegg var han jo dritkjekk og hadde en guddommelig kropp. Skikkelig menn med respekt for kvinner, får også belønningen, i hvertfall hos meg.

Anonymous poster hash: 43bb8...a28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...