Gå til innhold

nei til sex - sleip?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det sleipt å virke ganske interessert i en gutt, kline med han, for så å si nei til å "gå på et rom" eller bli med hjem, med forskjellige unnskyldinger?..

Anonymous poster hash: 85b70...9e5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er alltid lov å si nei takk til sex, uansett!

Anonymous poster hash: 04d1f...ca6
  • Liker 6
Skrevet

Det er sleipt å virke ganske interessert dersom du ikke er det. Men det er ikke sleipt å være genuint interessert samtidig som en ønsker å vente med sex.

• Liker 11
Skrevet

Nei, det må no kunne gå an å kline med noen og være interessert i noen uten at det forventes at det skal sexes med en gang. Ikke trenger du å komme med noen unnskyldninger heller, er vel nok å bare si at nei, du vil ikke.

• Liker 6
Skrevet

eh..

Skrevet

Og i denne situsjonen er en del alkohol innblandet (jeg som er ts)

Gjest Linaria
Skrevet

Og i denne situsjonen er en del alkohol innblandet (jeg som er ts)

Det spiller ingen rolle. Det er alltid greit å si nei

Skrevet (endret)

Det er sleipt å virke ganske interessert dersom du ikke er det. Men det er ikke sleipt å være genuint interessert samtidig som en ønsker å vente med sex.

Kan jo vente litt og bli bedre kjent før man evt. har sex, men om sex er ute av bildet ved en senere anledning så er man jo sykt luremus.

Endret av Charmander
  • Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Hvis du med vilje går inn for å virke interessert, er fysisk på og trekker i snøret, så synes jeg for å være helt ærlig at det er mer patetisk enn sleipt å plutselig gi en kald skulder, fordi jeg tolker det dithen at det er et spill for bekreftelsens del.

Men det gjelder selvsagt ikke nødvendigvis i dette tilfellet.

Skrevet

Det er ikke sleipt. Det er normalt. Det er fint å vise interesse for noen. Og jeg personlig ligger ikke med menn kun fordi jeg er interessert. Er faktisk mer som skal til.

Anonymous poster hash: 81a8a...211

Skrevet

Ja hvis du viser du er interessert og plutselig sier nei. 

Skrevet

Det er ikke sleipt, men det er kanskje best for begge om du ikke gir inntrykk av å ville hoppe til sengs med han heller. Om det er alt han er ute etter slipper han å kaste bort masse tid, og du slipper surhet når han finner ut at du ikke vil "likevel".

Skrevet

Er det sleipt å virke ganske interessert i en gutt, kline med han, for så å si nei til å "gå på et rom" eller bli med hjem, med forskjellige unnskyldinger?..

Hvis du gir åpenbare signaler om at du ønsker sex, for så å si nei, så er du en luremus og det er sleipt ja. Men hvis man ikke er klar for sex, og sier nei selv om han vil, så er det ikke sleipt i det hele tatt. Men det er helt normal folkeskikk å ikke lure gutten til å tro at du er klar for sex, når du ikke er det.

Anonymous poster hash: 43bb8...a28

Skrevet

Hvis du gir åpenbare signaler om at du ønsker sex, for så å si nei, så er du en luremus og det er sleipt ja. Men hvis man ikke er klar for sex, og sier nei selv om han vil, så er det ikke sleipt i det hele tatt. Men det er helt normal folkeskikk å ikke lure gutten til å tro at du er klar for sex, når du ikke er det.

Anonymous poster hash: 43bb8...a28

Men hva er åpenbare signaler? Jeg liker veldig godt å kline men sex er absolutt ikke i tankene mine hver gang. Er det nok til at menn forventer sex? Da er i såfall jeg luremus til tusen. Uten at det plager meg nevneverdig.

Anonymous poster hash: c85a7...3b6

Skrevet

Nei, definitivt ikke! Følger alltid hjertet mitt. 

Anonymous poster hash: 457f1...b7c
Skrevet

Og ikke overraskende så er alle kvinnene i tråden rungende enig med deg.

Men når jeg for noen år siden gjorde et lite eksperiment viste det seg at hvis man reverserer kjønnene så er det visst ikke greit i det hele tatt.

Eksperimentet gikk ut på å på en fest flørte med en jente, kysse, ol. også til slutt bli med inn på et soverom og kle av seg. Så bare sakte rulle seg rundt med ryggen til å si at "jeg vil ikke"...

Du skulle sett reaksjonene til denne jenta og de illsinte venninnene hennes etterpå...

Jeg anbefaler alle menn å prøve det samme en gang. Du går glipp av et ligg ja, men reaksjonen til jenta og venninnene er priceless. Har aldri hverken før eller siden sett noen så sinte hylende og skrikende jenter. Og alt det bare fordi jeg ikke ville ha sex altså...

Men å være luremus det er visst helt greit... så lenge det er en kvinne som er det...

Kvinners ekstreme dobbeltmoral som vanlig.

Anonymous poster hash: 51342...35c

• Liker 2
Skrevet

Nei. Klinings bør fullt få være kun klinings om man vil det!

Anonymous poster hash: a1f5d...b39
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...