Gå til innhold

Vennen min gjorde narr av at jeg går i klær fra Cubus

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du lest hele tråden? For du forandrer inntrykk av TS når du gjør det...

Anonymous poster hash: e38d9...01d

Fra hi har hun ikke akkurat gjort et godt inntrykk heller, har lest hele traaden ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det meste på cubus er billig masseprodusert halvgjennomsiktig ræl med dårlig passform og enda verre kvalitet. Handler aldri på cubus fordi kvaliteten er så dårlig. Mye finere klær på HM, kappahl og lindex.

Anonymous poster hash: 66516...dd8

altså, cubus er helt grusomt.

klarer ikke å forklare det, men jeg kjøpte en bh der en gang. det var som å tre på seg en greie laget av plastikk. også røyk ting i løpet av en eller to gangers bruk.

kanskje kameraten din mener det godt? sånn at du kan spare penger til en arnie says genser, eller noe i fra samsøe? :)

Anonymous poster hash: 2c7ba...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er temmelig sikker på at cubus ikke støtter barnearbeid i det landet du har vokst opp i.

Velkommen til Norge, her vi klarer å oppføre oss som folk.

- Det kan du si til han, siden du nevnte han var svart i trynet.

Anonymous poster hash: 13d6b...320
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er temmelig sikker på at cubus ikke støtter barnearbeid i det landet du har vokst opp i.

Velkommen til Norge, her vi klarer å oppføre oss som folk.

- Det kan du si til han, siden du nevnte han var svart i trynet.

Anonymous poster hash: 13d6b...320

Eh, at man er svart i trynet er synonymt med at man ikke er født i Norge....

Anonymous poster hash: e38d9...01d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren er 30 år, har barn og likevel oppfører han seg slik. Vi var på tbane-stasjonen da han så på mg smilende og sa veldig høyt "Hvorfor går du i klær fra Cubus?"

Hvordan kan noen være så mongoloid? Tror dere han er tilbakestående, eller har bare så usikker på seg selv at han må kjøpe seg selvtillit? Hadde ikke blitt overrasket om han hadde en liten tiss.

Anonymous poster hash: 37e4f...65f

Vel.. Du er ganske dust du og som kaller kompisen din "mongo".. Som jeg trodde vi hadde sluttet med for lenge siden, vi som er over barnehagealder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste på cubus er billig masseprodusert halvgjennomsiktig ræl med dårlig passform og enda verre kvalitet. Handler aldri på cubus fordi kvaliteten er så dårlig. Mye finere klær på HM, kappahl og lindex.

Anonymous poster hash: 66516...dd8

Det er jo akkurat samme "kvaliteten"...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...