AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #21 Del Skrevet 19. oktober 2015 Dette er bare tull. Har selv bodd i England i mange år, først som student og deretter som arbeidstaker. Første gang jeg var hos legen, møtte jeg opp hos det lokale legekontoret og registrerte meg. Så enkelt var det. Koster heller ingenting. Eneste jeg må betale for er eventuelle medisiner. Anonymous poster hash: 2b898...d3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest silje0806 Skrevet 20. oktober 2015 #22 Del Skrevet 20. oktober 2015 Dette er merkelig. Som student (høyere utdanning) hadde jeg i England akkurat de samme rettigheter som britiske statsborgere og vi var pliktige til å registrere oss hos et legekontor, selv om jeg bare skulle være der et år. Synes det er rart at det eventuelt ikke gjelder skoleelever på utveksling også. Ta kontakt med ANSA og Sjømannskirken. Har du ingen kontaktperson å snakke med?Anonymous poster hash: bd2e6...b6c Jeg finner det veldig merkelig jeg også, men nå har jeg registrert meg hos et legesenter i London. Selv om det vil ta meg fire timer med buss, men alt er bedre enn ingenting! Takk for svar :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå