Gjest Castielz Skrevet 19. oktober 2015 #41 Skrevet 19. oktober 2015 Det handler ikke om at denne mannen ikke har penger, det handler om at han synes være blåst for evne til å disponere de pengene han får inn. Om folk ikke tjener millioner betyr svær lite så lenge de evner å holde styring med inntekter og utgifter. Mannen TS snakker om evner ikke holde styring på dette. Ville du tatt hånd om en kvinne som var slik som mannen TS beskriver ?Anonymous poster hash: 925db...aaa Ville ikke tatt hånd om henne nei, men kunne godt vært sammen med ei ja. Ser ikke noe problem i det.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #42 Skrevet 19. oktober 2015 Nei, sånne menn er kun for stygge kvinnfolk.Anonymous poster hash: 4372c...b33
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #43 Skrevet 19. oktober 2015 Nei, sånne menn er kun for stygge kvinnfolk.Anonymous poster hash: 4372c...b33 Ha en fin dag du også Anonymous poster hash: 01256...2ad
Summers Skrevet 19. oktober 2015 #44 Skrevet 19. oktober 2015 (endret) Nei, det hadde jeg ikke giddet for da hadde jeg mest sannsynlig måttet forsørge eller låne henne penger og det er uaktuelt. Om hun var blakk og klarte å forsørge seg selv så hadde det vært null stress. Rister egentlig på hodet over jenter(er som oftest jenter) som ender opp med menn med pengeproblemer pga latskap/udugelighet. Endret 19. oktober 2015 av Summers 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #45 Skrevet 19. oktober 2015 Syntes det er vanskelig f eks når vi var ute å spiste, og han gjerne ville spandere og kortet ble avvist 🙈 men det kan jo være det går så lenge vi unngår situasjoner hvor man må betale... Uff, er så vanskelig! Anonymous poster hash: 01256...2ad Si at han må skaffe seg et ekstra kredittkort som han kan bruke i tilfeller når det vanlige kortet blir avvist. Haha.Anonymous poster hash: c13f3...f5a
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #46 Skrevet 19. oktober 2015 Dette høres ut som eksen min😁 han lånte blant annet penger av meg til nye dekk og brukte alt opp på tull! Var skikkelig dumsnill alt for lenge. Ville kommet meg unna før det ble følelser involvert Anonymous poster hash: 6ad3c...581 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå