Gå til innhold

Hvor fort skal man kjøre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor fort er det egentlig meningen at man skal kjøre? 

Anonymous poster hash: 5db13...7ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vet de rundte skiltene langs veien som er hvite inni og har rød ramme rundt, og et tall inni? Det tallet som står der er høyest tillatt hastighet på veien du befinner deg. 

Anonymous poster hash: 78115...f59
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet de rundte skiltene langs veien som er hvite inni og har rød ramme rundt, og et tall inni? Det tallet som står der er høyest tillatt hastighet på veien du befinner deg. 

Anonymous poster hash: 78115...f59

Jo takk, men når jeg gjør det så er det alltid folk som kjører så sinnsykt nært meg, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. 

Anonymous poster hash: 5db13...7ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal kjøre etter fartsgrensene på stedet til en hver tid. Er føret eller sikten slik at du ikke kan kjøre etter fartsgrensen, så tilpasser du farten etter forholdene.

Klarer du ikke kjøre etter fartsgrensene parkerer du bilen og leverer førerkortet til politiet.

Verken sinker eller fartsbøller har noe som helst i trafikken å gjøre.

Anonymous poster hash: 4c834...5b4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høgg inn bremsen. Da er det noen lys bak på bilen din som lyser og viser at du bremser. Det er et sterkt signal om at de bør holde seg et stykke unna.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk, men når jeg gjør det så er det alltid folk som kjører så sinnsykt nært meg, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.  Anonymous poster hash: 5db13...7ad

Da setter du på nødblinken noen sekunder for å markere at du vurderer bakenforkjørendes kjøring som trafikkfarlig. Hjelper ikke det, slipper du forbil ved å kjøre inn i en busslomme el.

Anonymous poster hash: 4c834...5b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...