AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #21 Skrevet 19. oktober 2015 Har ei polsk veninne, vi går i samme klasse og har praksis sammen nå. Vi er like gamle og hun er som en hvilken som helst vanlig norsk veninne! Faktisk er det hun jeg føler meg aller nærmest nå av alle mine venner :O) Skikkelig god personlighet, og et bra menneske. Tror det der er veldig individuelt for hvem du blir kjent med. Hadde hun vært mann hadde vi sikkert datet siden vi klaffer så bra. Det eneste man kan merke på henne, med at hun er polsk, er det at hun ikke snakker helt flytende norsk. Men jeg synes hun snakker veldig bra til å ha bodd her i 2 år. Vi har delt masse barndomsminner og livshistorier, så tror ikke kulturen er så forskjelllig, for hennes syn på ting er veldig likt mitt og andre venner av meg som er norske TS her: Så koselig å høre! Har også blitt kjent med noen polske kvinner og de er veldig hyggelige, pratsomme og lett å ha med å gjøre. De liker å ta seg en fest da Anonymous poster hash: 925c2...d3f 1
Kattugla Skrevet 20. oktober 2015 #22 Skrevet 20. oktober 2015 Har ikke vært i forhold med en polsk mann, men jeg har vært en del i Polen og har kun positivt inntrykk av menneskene. Jeg tenker at polske men er akkurat som norske menn; noen er fantastiske mens andre er litt mindre hyggelige 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #23 Skrevet 22. oktober 2015 Blir ikke denne tråden litt rar.. litt sånn; "Hvordan er jenter med brunt hår?".. Altså, alle polske menn kan da ha like forskjellige personligheter som alle andre.. Er det kulturforskjeller du tenker på???? Anonymous poster hash: 1b151...207 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #24 Skrevet 22. oktober 2015 Hørte på radioen at polske menn har blitt for mer likestilling hjemme hos seg selv etter å ha jobbet i Norge. De deltar mer i husarbeid og barnepass. Var ei polsk professordame som jeg dessverre ikke husker navnet på. Hun mente at det var tydelig forskjell på polske håndverkere som jobbet i Norge, i forhold til dem som ikke jobbet i Norge. Har også reist mye i Polen sammen med mannen min, og det er virkelig et flott land med flotte mennesker i . Hyggelige og imøtekommende, har fått meg polske venner for livet bare av å feriere der. Anonymous poster hash: 7da74...a2f
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #25 Skrevet 22. oktober 2015 Hørte på radioen at polske menn har blitt for mer likestilling hjemme hos seg selv etter å ha jobbet i Norge. De deltar mer i husarbeid og barnepass. Var ei polsk professordame som jeg dessverre ikke husker navnet på. Hun mente at det var tydelig forskjell på polske håndverkere som jobbet i Norge, i forhold til dem som ikke jobbet i Norge. Har også reist mye i Polen sammen med mannen min, og det er virkelig et flott land med flotte mennesker i . Hyggelige og imøtekommende, har fått meg polske venner for livet bare av å feriere der. Anonymous poster hash: 7da74...a2f Jeg tror det er denne artikkelen du tenkte på? http://www.nrk.no/rogaland/det-polske-familielivet-endrer-seg-i-norge-1.12593894 Anonymous poster hash: 925c2...d3f
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #26 Skrevet 23. oktober 2015 barnepass, husarbeide og shopping med damene. polske menn i et nøtteskall? Anonymous poster hash: 009f1...c76
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå