Gå til innhold

Brovold89-ninjamoskus på snapchat. Herreguuud!

Pitofinaa

Anbefalte innlegg

Noen som følger ninjamoskus på snapchat? Jeg la han nettopp til fordi jeg hørte om han på radioen her om dagen og ble nysgjerring. På mystory nå ligger det blandt annet en video av Petter Pilgård som "har sex" i en melon, og man ser hele utstyret hans. Neste video er filmet helt oppi utstyret til Petter som holder forhuden helt åpen så man ser rett inn og snakker om at han har hatt/har en isbit inni der. Hva skjer med verden? Har hørt om mye rart Petter gjør, men denne videoen mååå han jo angre på imorgen når alkoholen er ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som følger ninjamoskus på snapchat? Jeg la han nettopp til fordi jeg hørte om han på radioen her om dagen og ble nysgjerring. På mystory nå ligger det blandt annet en video av Petter Pilgård som "har sex" i en melon, og man ser hele utstyret hans. Neste video er filmet helt oppi utstyret til Petter som holder forhuden helt åpen så man ser rett inn og snakker om at han har hatt/har en isbit inni der. Hva skjer med verden? Har hørt om mye rart Petter gjør, men denne videoen mååå han jo angre på imorgen når alkoholen er ute?

Brovold legger ut mye drøyt, la han til i sommer en gang, jeg holdt ut i to uker med daglige drøye pulesnaps, jenter som hadde egg oppi underlivet - som han spiste, osv osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter er jo ikke riktig navla!! :P

Teit av Brovold å legge det ut, men hvem søren holder på sånn i et rom fullt av folk da?! 😂😂

Ble pinlig berørt! Han er så krampeaktig han Petter Pilgaard!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir provosert jeg. Hvorfor får en slik ekling oppmerksomhet i media? Jeg så et innslag på tv engang der et kameracrew var med han på byen. Som om det han driver med er tøft og kult. Ville de gjort det samme om det var ei jente? Nope! For da ville hun vært hore, billig osv osv. Men han, nei får oppmerksomhet i media som om det han gjør er morsomt og mannfolka synes han er konge. Kvalmt.

Og så blir jeg så skuffet over jenter som har så behov for oppmerksomhet at de blir med han fyren der hjem og tillater han å ta bilde av dem.De tenker sikkert at ingen ser hvem de er, men hva så? Du vet hva du har gjort.Han hadde ikke fått til å styra på den måten hvis ingen jenter ville blitt med. Have some pride for the love of God...

Endret av Unagi
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuud.. Skal ikke Petter voksne opp snart? Han henger kun med 22-åringer på forskjellige eventer her og der. Virkelig flaut å se på det der

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det værste er jo at utesteder og eventer rundt om faktisk betaler disse for å reise rundt å drive med dette

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er oppmerksomhetsnøden så sterk at både Pilgård og hans kumpaner mener det er helt greit å legge ut slikt søppel, og tro at de skårer poeng på det?

Er det standarden i miljøet de vanker i, er det ikke mye å rope hurra for.

Sånt er unødvendig smakløst og infantilt å gjøre, filme, og publisere.

Det er overhodet ikke kult. Hva er feil med selvinnsikten her?

Æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er oppmerksomhetsnøden så sterk at både Pilgård og hans kumpaner mener det er helt greit å legge ut slikt søppel, og tro at de skårer poeng på det?

Er det standarden i miljøet de vanker i, er det ikke mye å rope hurra for.

Sånt er unødvendig smakløst og infantilt å gjøre, filme, og publisere.

Det er overhodet ikke kult. Hva er feil med selvinnsikten her?

Æsj.

PP har vel aldri hatt selvinnsikt, og denne Brovold er jo en lite tiltrekkende stuttjukk person med store mentale problemer og et forferdelig kvinnesyn. Ryktes at mannen har et barn.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PP har vel aldri hatt selvinnsikt, og denne Brovold er jo en lite tiltrekkende stuttjukk person med store mentale problemer og et forferdelig kvinnesyn. Ryktes at mannen har et barn.

Ok. Har ikke behov for søppelet de serverer. Fins ikke engang nysgjerrighet nok i kroppen til å sjekke ut akkurat dette.

Synd de får uttelling for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • Opprett ny...