Gå til innhold

Post dine hardrock/metal videoer her

DeLorean

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

@DeLorean Portnoy er en fantastisk trommeslager som preget Dream Teater og andre grupper han har vært i siden.  Jeg spiller i perioder mye prog, fra syttitallet til dagens.  Grandios! Ja helt ok. Jeg synes symfonisk prog er et greit begrep.

Jeg har hørt på den råeste gitarist rocken har sett i kveld. Du er kanskje enig?

The Jimi Hendrix Experience - Foxey Lady (Miami Pop 1968) - YouTube

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

HalldirV2 skrev (På 7.11.2020 den 3.46):

Fuck yeah. Ante ikke at det fantes andre Windir fans her. 

Åjoda. Rakk å få sett dem live før Valfar frøys ihjel på fjellet. (Den der posthume utgivelsen hadde et par livespor fra den konserten jeg var på i Trondheim, god stemning. Var på minnekonserten i Oslo seinere også, den var bra men ikke akkurat den samme stemninga, for å si det sånn.)

Liker Vreid også, synes dette her er det beste albumet deres: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, verdens beste italienere:

Bassisten i Nanowar of Steel har en doktorgrad i astrofysikk. Så da vet de hva de gjør når de lager en sang som dette.

Endret av Leifr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HalldirV2 skrev (På 7.11.2020 den 23.16):

Sognametall 🤘😁

Jolene skrev (På 8.11.2020 den 0.44):

Oh yes!

Leifr skrev (14 timer siden):

Åjoda. Rakk å få sett dem live før Valfar frøys ihjel på fjellet. (Den der posthume utgivelsen hadde et par livespor fra den konserten jeg var på i Trondheim, god stemning. Var på minnekonserten i Oslo seinere også, den var bra men ikke akkurat den samme stemninga, for å si det sånn.)

Windir-fan her og :hallo: Vreid gjorde ei konsert i Sogndalsdalen i haust som dei sendte på youtube, skikkelig stemning. Dei gjorde Windir-låtar og, med bror til Terje:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cleopatra70 skrev (14 timer siden):

Windir-fan her og :hallo: Vreid gjorde ei konsert i Sogndalsdalen i haust som dei sendte på youtube, skikkelig stemning. Dei gjorde Windir-låtar og, med bror til Terje:

Takk for lenke! Så faktisk Windir på Wacken for noen år siden, minnekonsert/jubileumskonsert. De hadde med massevis av gjester for å kunne fremføre sangene. Gode gamle sanger av Windir. Helt fantastisk!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg har ikke bladd gjennom tråden så beklager så mye hvis dette har blitt postet før.

Jeg har akkurat oppdaget The HU, mongolsk strupesang kombinert med metal. Wow, så bra!

Endret av Tabris
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tabris skrev (4 minutter siden):

Jeg har ikke bladd gjennom tråden så beklager så mye hvis dette har blitt postet før.

Jeg har akkurat oppdaget The Wu, mongolsk strupesang kombinert med metal. Wow, så bra!

Enig 😄 

Anonymkode: 9534d...1fd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (3 timer siden):

Jeg har akkurat oppdaget The HU, mongolsk strupesang kombinert med metal. Wow, så bra!

Ganske unikt band ja. Og IKKE The Who som jeg lenge trodde før jeg hørte dem 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...