AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #21 Skrevet 17. oktober 2015 Det er vel ikke bare hyppigheten som er problemet er, men at dama er dårlig og egoistisk i senga. Er det ingen som har noen råd for det? Anonymous poster hash: f0aad...333
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #22 Skrevet 17. oktober 2015 Jeg er dame på 34 år. Jeg orker ikke sex mer en en gang i uka. Skjønner ikke hvorfor det er lite. Hvor ofte er bra nok?Anonymous poster hash: ed824...c17 Alle er forskjellige. Noen mener 1 gang i uka er nok. Noen 1 gang pr måned. Noen mener det må være 1 gang om dagen etc. Du er åpenbart heldig som har en mann som har samme behov som deg. Problemene oppstår når partnere er veldig forskjellige, der den ene har mye mer lyst enn den andre. Jeg hadde ikke klart å fungere i et slikt forhold, da jeg må ha sex 3-4 ganger pr. uke. Heldigvis er partneren min på samme nivå, og vi har et flott sexliv der begge blir tilfredsstilt. Det er ingenting galt med å ha en lavere sexdriv, og det er ingenting unormalt med det. Herregud folkens. Bare fordi enkelte av dere liker å holde på som kaniner, betyr ikke det at det dere tilbyr faktisk er så interessant for kvinnen. Til TS: Hjelper du til hjemme? Lager du mat iblant? Vasker du, støvsuger du? Gjør du noe for at hun skal ha mer lyst på deg? Forspillet starter lenge før dere kommer til soverommet, for å si det sånn, og det trenger ikke være seksuelle ting engang. Og en annen ting som er viktig; Hvordan er psyken hennes? Hennes forhold til egen kropp? Dette kan også ha mye å si. Anonymous poster hash: 03e57...a7c Det er jo ikke antall ganger som er interessant. Problemet er når partnere har svært ulik sexlyst, der den ene vil ha sex mye mye sjeldnere enn den andre. På sikt vil det aldri fungere, da sex er en så viktig del av et forhold. Jeg hadde aldri i verden kunnet leve i et forhold med lite sex. Da man ta ansvar og finne seg en partner som har noenlunde samme sexlyst. Dette er noe man bør finne ut FØR man inngår et seriøst forhold. Anonymous poster hash: bb4e2...259
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå