AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #1 Skrevet 16. oktober 2015 Først så må jeg bare få sagt at jeg elsker min kjæreste. Og jeg setter veldig pris på hun og alt hun gjøre i hjemmet vårt. (vi bor sammen) Vi har vært sammen i litt over 2 år. I begynnelsen tok hun en del initiativ til sex, men i det siste året har det vært lite. Hun er svært kjedelig i sengen, og har kun fokus på egen nytelse. Samme tid, sted stillinger, lite innlevelse etc. Jeg gir mye, men får lite tilbake. Vi er begge 24 år og har sex ca 1 gang i uken, noe jeg synes er helt på grensen til greit. Nå har jeg merket at dette begynner å tære på min egen selvtillit, og at jeg er mindre villig til å gi av meg selv. Alt dette har jeg tatt opp med henne (uten om det med selvtilliten), uten at noe har endret seg. Litt usikker på hva jeg skal gjøre videre. Redd for å havne i en situasjon der jeg har barn med en dame som ikke har samme drift og lyst som meg. Noen som har opplevd noe lignende, eller har tips til hva jeg burde gjøre? Anonymous poster hash: c31d1...803
ludo Skrevet 16. oktober 2015 #2 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg ville tatt det opp igjen på en rolig og ordentlig måte,ikke i senga. Fortell henne om dine ønsker og forhåpninger . Sex er viktig i et forhold,og man kan ikke bare la det skure å gå(snakker av erfaring) Utifra hvordan hun reagerer til samtalen kan du bestemme hva du vil gjøre videre. Fortsette eller gå videre
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #3 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg er dame på 34 år. Jeg orker ikke sex mer en en gang i uka. Skjønner ikke hvorfor det er lite. Hvor ofte er bra nok?Anonymous poster hash: ed824...c17
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 16. oktober 2015 #4 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg er dame på 34 år. Jeg orker ikke sex mer en en gang i uka. Skjønner ikke hvorfor det er lite. Hvor ofte er bra nok?Anonymous poster hash: ed824...c17 24/7
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #5 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg er dame på 34 år. Jeg orker ikke sex mer en en gang i uka. Skjønner ikke hvorfor det er lite. Hvor ofte er bra nok?Anonymous poster hash: ed824...c17 Og der traff du spikeren på hodet 😉 det er akkurat den innstillingen som gjør at det ikke blir noe gøy og hyggelig. Stiller du opp og gjør din plikt engang uken, slik at det 'blir bra nok'... Spiller egentlig ikke så mye rolle hvor ofte, men at man faktisk har lyst og lyst på partneren sin. Vi merker når det er pliktløp 😉Anonymous poster hash: cc467...018 7
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #6 Skrevet 16. oktober 2015 Først så må jeg bare få sagt at jeg elsker min kjæreste. Og jeg setter veldig pris på hun og alt hun gjøre i hjemmet vårt. (vi bor sammen) Vi har vært sammen i litt over 2 år. I begynnelsen tok hun en del initiativ til sex, men i det siste året har det vært lite. Hun er svært kjedelig i sengen, og har kun fokus på egen nytelse. Samme tid, sted stillinger, lite innlevelse etc. Jeg gir mye, men får lite tilbake. Vi er begge 24 år og har sex ca 1 gang i uken, noe jeg synes er helt på grensen til greit. Nå har jeg merket at dette begynner å tære på min egen selvtillit, og at jeg er mindre villig til å gi av meg selv. Alt dette har jeg tatt opp med henne (uten om det med selvtilliten), uten at noe har endret seg. Litt usikker på hva jeg skal gjøre videre. Redd for å havne i en situasjon der jeg har barn med en dame som ikke har samme drift og lyst som meg. Noen som har opplevd noe lignende, eller har tips til hva jeg burde gjøre?Anonymous poster hash: c31d1...803 Dropp og ta iniativ til en ukentlige økten, og se hvor langtid det tar før HUN tar det opp. Om hun tar iniativ så avviser du henne, og sier du ikke har lyst... La henne tenke at noe er ødelagtAnonymous poster hash: cc467...018 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #7 Skrevet 16. oktober 2015 Dropp og ta iniativ til en ukentlige økten, og se hvor langtid det tar før HUN tar det opp. Om hun tar iniativ så avviser du henne, og sier du ikke har lyst... La henne tenke at noe er ødelagtAnonymous poster hash: cc467...018 Hva er det for en holdning å ha til en man er glad i da? Anonymous poster hash: b5ab7...759 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #8 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg er dame på 34 år. Jeg orker ikke sex mer en en gang i uka. Skjønner ikke hvorfor det er lite. Hvor ofte er bra nok?Anonymous poster hash: ed824...c17 Jeg er dame på 29, helt uaktuelt om det blir mindre enn annenhver dag. Helst hver dag. Anonymous poster hash: 2d754...806 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #9 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg er dame på 34 år. Jeg orker ikke sex mer en en gang i uka. Skjønner ikke hvorfor det er lite. Hvor ofte er bra nok?Anonymous poster hash: ed824...c17 Sex skal forøvrig ikke være noe man "orker", men noe man gleder seg til, ønsker seg og har lyst til, og noe som GIR energi. Anonymous poster hash: 2d754...806 5
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #10 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg er dame på 34 år. Jeg orker ikke sex mer en en gang i uka. Skjønner ikke hvorfor det er lite. Hvor ofte er bra nok?Anonymous poster hash: ed824...c17 Hva er det å orke??? Det e rsex vi snakker om? Har folk så ræva kondis at de ikke har tid til en halvtimes hyrdestund flere ganger i uka? Ja, jeg er kvinne selv! Anonymous poster hash: eec96...c9b 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #11 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg er dame på 34 år. Jeg orker ikke sex mer en en gang i uka. Skjønner ikke hvorfor det er lite. Hvor ofte er bra nok?Anonymous poster hash: ed824...c17 Føler seg heldig han som ble gift med deg... Får de ikke spise hjemme, begynner de å spise ute... Anonymous poster hash: eec96...c9b
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #12 Skrevet 16. oktober 2015 Det er ingenting galt med å ha en lavere sexdriv, og det er ingenting unormalt med det. Herregud folkens. Bare fordi enkelte av dere liker å holde på som kaniner, betyr ikke det at det dere tilbyr faktisk er så interessant for kvinnen. Til TS: Hjelper du til hjemme? Lager du mat iblant? Vasker du, støvsuger du? Gjør du noe for at hun skal ha mer lyst på deg? Forspillet starter lenge før dere kommer til soverommet, for å si det sånn, og det trenger ikke være seksuelle ting engang. Og en annen ting som er viktig; Hvordan er psyken hennes? Hennes forhold til egen kropp? Dette kan også ha mye å si. Anonymous poster hash: 03e57...a7c 7
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #13 Skrevet 16. oktober 2015 What does being in love really feels like? Imagine if there is a button in front of you that says "press this button to get a free cookie" But every time you press it, a bird shits on your head. But you keep pressing the button, and once every 100 times you get a free cookie. And it`s the best damn cookie you ever tasted. And while you`re eating it, you realise that you are willing to get bird shit on you a 100 more times in hope of getting another cookie like that.. Then one day, the cookies just stops coming..... Anonymous poster hash: abcb6...aad 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #14 Skrevet 16. oktober 2015 Hva er det for en holdning å ha til en man er glad i da?Anonymous poster hash: b5ab7...759 Hva for en holdning??? Om din partner aldri tar initiativ, så er det vel helt legitimt å ikke være den som er 'på'. Samliv er er kollektivt ansvar. Jenter innfører sex nekt av alle mulige grunner, så hvorfor er dette anderledes? 😏Anonymous poster hash: cc467...018
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #15 Skrevet 16. oktober 2015 Det er ingenting galt med å ha en lavere sexdriv, og det er ingenting unormalt med det. Herregud folkens. Bare fordi enkelte av dere liker å holde på som kaniner, betyr ikke det at det dere tilbyr faktisk er så interessant for kvinnen. Til TS: Hjelper du til hjemme? Lager du mat iblant? Vasker du, støvsuger du? Gjør du noe for at hun skal ha mer lyst på deg? Forspillet starter lenge før dere kommer til soverommet, for å si det sånn, og det trenger ikke være seksuelle ting engang. Og en annen ting som er viktig; Hvordan er psyken hennes? Hennes forhold til egen kropp? Dette kan også ha mye å si. Anonymous poster hash: 03e57...a7c Jeg tjener 80% av inntekt vår, og tar 75% av ansvaret på hjemmebane med 3 småunger, hund, båt, hus og hytte. Har enda ikke nektet min kone sex... Kjøper ikke den delen av argumentasjonen! Kvinner i 2015 er ikke noe pushovers og krever sin RETT! 😓😃Anonymous poster hash: cc467...018 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #16 Skrevet 16. oktober 2015 Føler seg heldig han som ble gift med deg... Får de ikke spise hjemme, begynner de å spise ute...Anonymous poster hash: eec96...c9b Jeg er 31 år og har sex ca hver 8 uke og da kun av plikt. Sex gir meg ingenting, er bare ekkelt. Jeg er nygift Anonymous poster hash: 18695...1f0
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #17 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg er dame på 29, helt uaktuelt om det blir mindre enn annenhver dag. Helst hver dag. Anonymous poster hash: 2d754...806 Samma her. Anonymous poster hash: 34b52...279
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #18 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg er 31 år og har sex ca hver 8 uke og da kun av plikt. Sex gir meg ingenting, er bare ekkelt. Jeg er nygiftAnonymous poster hash: 18695...1f0 Ja du kommer ikke til å forbli gift særlig lenge. Du må nesten innfinne deg med at partneren din dekker sine behov andre steder... sorry, thats the truth! Anonymous poster hash: eec96...c9b
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #19 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg tjener 80% av inntekt vår, og tar 75% av ansvaret på hjemmebane med 3 småunger, hund, båt, hus og hytte. Har enda ikke nektet min kone sex... Kjøper ikke den delen av argumentasjonen! Kvinner i 2015 er ikke noe pushovers og krever sin RETT! 😓😃Anonymous poster hash: cc467...018 Her er det vel ikke snakk om å nekte noen noenting, det er mer snakk om lyst. Hvis man tolker dette som sex"nekt" trenger man å gro seg en lenger nesetipp, ettersom man ganske klart ikke klarer å se lenger enn den. Og har ikke dama di sex med deg etter at alle behov er dekket og hun har det fint, så syns hun kanskje rett og slett at du ikke er særlig sexy. Anonymous poster hash: 8cd98...76b
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #20 Skrevet 16. oktober 2015 Her er det vel ikke snakk om å nekte noen noenting, det er mer snakk om lyst. Hvis man tolker dette som sex"nekt" trenger man å gro seg en lenger nesetipp, ettersom man ganske klart ikke klarer å se lenger enn den. Og har ikke dama di sex med deg etter at alle behov er dekket og hun har det fint, så syns hun kanskje rett og slett at du ikke er særlig sexy. Anonymous poster hash: 8cd98...76b Ahhh... Det gjorde vondt 👍😏 Vi er da helt enig skjønner du. Poenget mitt er bare at jeg er dritt lei av det der; det er sexy at du støvsuger og vasket huset for hvis ikke blir jeg for sliten til sex. Jeg tror mange må være beviste på å ikke miste intimiteten i forholdet, og derfra miste kjæreste delen av samlivet. Og intimitet og sex må 'vedlikeholdes' og holdes i live som alt annet. Sett av tid og gjør det selv om ikke alt er perfektAnonymous poster hash: cc467...018 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå