Gå til innhold

Silikon: Så mye mener kirgurgen jeg bør ta. Mye?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan du ikke bare prøve implantatene i bhn da?

Anonymous poster hash: a0c44...97b

Gjorde det, men syntes det var så vanskelig å se. Klarte liksom ikke se for meg hvordan puppene blir.

Ts

Anonymous poster hash: 8c87c...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Typisk tråd som hadde blitt bedre med bilder.

Hvilke bilder? Bilder som ligner hvordan jeg ser ut nå?

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne som har 240 gram og de ser kjempestore ut, hun er liksom kjent for puppene sine. Mens jeg kan se småbrysta ut med mine 400 gram om jeg går uten bh med innlegg under klærne. Forskjellen på oss er at hun er veldig smal, liten og sped. Jeg er lang og litt undervektig men har en atletisk kroppstype.

Anonymous poster hash: 158da...853

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Men jeg synes at du burde bli vist hvor store brystene dine vil bli med de forskjellige protesene, før du bestemmer deg for størrelse. Har de ikke en slik ordning på slike klinikker? (F.eks vise deg med bh med innlegg hvor store ca brystene blir)

Anonymous poster hash: c54db...326

Eller 3D-simulering. Jeg vet at Teres Nobel har slik simulering, og det har vel også de fleste andre seriøse klinikker. 

Anonymous poster hash: f7829...d0e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne som har 240 gram og de ser kjempestore ut, hun er liksom kjent for puppene sine. Mens jeg kan se småbrysta ut med mine 400 gram om jeg går uten bh med innlegg under klærne. Forskjellen på oss er at hun er veldig smal, liten og sped. Jeg er lang og litt undervektig men har en atletisk kroppstype.

Dette er ikke noe pent. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er ikke noe pent.

Har ikke sagt det heller :) men det sier litt om hvor forskjellig størrelser er fra person til person. Alt handler om kroppsbygning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei , nei. Ikke ødelegg kroppen din med silikon!

Anonymous poster hash: b9e93...e92
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er så tynn, så er det alt for mye. Håper det er meningen du skal legge det under muskel, eller så kommer silikonkanten til å syns godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Venninnen min tok rundt 300 gram og var vel ca. en A eller en liten B og hun angrer på at hun tok så mye. Det ble veldig stort og unaturlig og hun er også ca like høy som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det hørtes mye ut i det hele tatt. 400 ml er mye, men ikke når det er under 300 ml. Du vil vel ha litt størrelse når du først skal ta silikon ellers er det jo ikke vits når man så vidt ser forskjell. Det er opp til deg.

Jeg har 310 ml i hver med dråpeformet innlegg og jeg er kjempe fornøyd. Har en c cup. De er verken for store eller for små :)

Anonymous poster hash: 3d5df...945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier seg selv at 300 ml i hver pupp er mye på ei jente som er minst 10  kg undervektig. 

Anonymous poster hash: c56be...489
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier seg selv at 300 ml i hver pupp er mye på ei jente som er minst 10 kg undervektig.

Kommer veldig Ann på implantatene. Det sier seg selv at en kyllingfilet og en appelsin ser forskjellig ut i bhn selv om de veier like mye.

Anonymous poster hash: a0c44...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare så vi har det klart, så skal jeg ha dråpeformet, under musklen.

Jeg synes også 295 høres mye ut, så jeg må nok ta meg enda en prat med kirurgen før jeg bestemmer meg for størrelse. Evt høre om de har 3D-simulering som noen her nevner.

Jeg påpekte veldig for kirurgen at jeg er veldig slank, og vil ikke ha et unaturlig resultat. Men han var fast bestemt på at 295 gram kom til å gi et veldig fint resultat. Men jeg vet ikke. Kommer hvertfall ikke til å gjøre noe før jeg får et bedre bilde på hvordan det blir.

Takk for alle svar, dere :)

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg fikk c-cup med 400 gram :)

En c-cup sier jo ingenting om størrelsen om man ikke har med omkretsen.....

Anonymous poster hash: 8751e...ee4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En c-cup sier jo ingenting om størrelsen om man ikke har med omkretsen.....

75 C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

75 C

Mente mer at dere ikke kan sammenligne cuper uten å få med omkretsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et før/etter-bilde av noen som har like mye silikon som kirurgen anbefalte meg. Før-bildet er vel ganske likt hvordan puppene mine er naturlig. Mine er kanskje bittelitt større. Men da igjen, er ikke jenta på bildet like tynn som meg, så vet ikke om det går an å sammenligne. Synes det ser bra ut på henne, men mulig det blir for stort for meg..

TS

post-37809-0-47321100-1445255223_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et før/etter-bilde av noen som har like mye silikon som kirurgen anbefalte meg. Før-bildet er vel ganske likt hvordan puppene mine er naturlig. Mine er kanskje bittelitt større. Men da igjen, er ikke jenta på bildet like tynn som meg, så vet ikke om det går an å sammenligne. Synes det ser bra ut på henne, men mulig det blir for stort for meg..

TS

Kvinnen på bildet veier ikke 45 kg så det er ikke sammenlignbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Oppdatering!

Har nå vært på konsultasjonstime hos Fornebuklinikken. De skulle til byen jeg bor i, så da lot det seg gjøre! Og jeg må bare si, jeg kommer IKKE til å operere meg hos Aleris. For det første fordi han virket j*vlig uproff, og for det andre fordi mye av det han sa ikke var fakta.

Størrelsen bommen han ikke helt på, men var mye annet som skurret. Så da blir det operasjon hos Fornebuklinikken om forhåpentligvis ikke så lenge :) Kirurgen virket kjempeflink og koselig, jeg har hørt mye bra om klinikken og tror dette vil blir bra! Blir sannsynligvis 240cc i ene brystet (litt mindre enn det andre) og 275cc i det andre. Det vil bli en B-cup :)

TS

Anonymkode: a7f8a...830

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...