Gå til innhold

Overvåkningskameraer i prøverommene...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg synes et betimelig spørsmål er hvordan det er merket.

Jeg er for eksempel slett ikke sikker på at jeg hadde lagt merke til et lite klistremerke i nederste hjørne av speilet. Jeg har i alle fall aldri sett noe slik informasjon, og jeg har vært på ganske mange prøverom opp gjennom.

Og om jeg blir videofilmet mens jeg er inne i selve prøverommet så vil jeg faktisk opplyses om akkurat det. Da holder det ikke med et klistremerke med "butikken er videoovervåket".

Jeg har tatt det for gitt at ingen filmer meg mens jeg kler av meg uten å informere meg om det og et kamera er synlig. (ikke gjemt bak speil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For noen måneder tilbake ble faktisk et solstudio lagt ned fordi eieren (en mann) hadde skjulte videokamera bak speilet i et av rommene. Hvordan han ble oppdaget aner jeg ikke.

Glad jeg ikke bruker solarium..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aldri i verden handlet i en butikk som hadde hengt opp overvåkingskameraer i prøverommene.

Jeg vil faktisk selv få bestemme hvem som skal få se meg i undertøyet.

Å sammenligne det med å gå på stranda i bikini blir bare fjollete for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Morrison skrev:

Personlig hadde jeg følt meg krenket om noen hadde filmet meg i et prøverommet uten min viten.

Hvordan kunne du følt deg krenket om du ikke hadde vist om det? :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg blir videoovervåket i et prøverom bryr jeg meg svært lite om....

Kjære vene - gidder ikke å henge meg opp i slike ting jeg :wink:

Jeg driver ikke med noe "suspekt" i prøverommene alikevell. Og skulle det være noen som "gleder seg" over å se meg på en overvåkningsmonitor mens jeg prøver klær (også BH), så får de gjerne gjøre det for min del. Vil ikke tro at jeg viser frem noe de ikke har sett tidligere alikevell. Og har de ikke sett en dame i kun truse tidligere - så er det virkelig på tide at de får se :wink:

:enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj... nå tenker jeg på ting jeg sikkert har gjort i prøverom som ikke bare er å prøve klær...

Ikke så veldig spennende ting... men for eksempel å få den nysgjerrige trusa på plass... kikke etter om jeg har mye celulitter... sjekke om jeg har noe mellom tenna... Snyte meg GRUNDIG i et papirlommetørkle... sminke meg. Ikke veldig pinlige ting i og for seg, men pinlig nok til at jeg har ventet med det til jeg har trodd meg usett.

:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj... nå tenker jeg på ting jeg sikkert har gjort i prøverom som ikke bare er å prøve klær...

Ikke så veldig spennende ting... men for eksempel å få den nysgjerrige trusa på plass... kikke etter om jeg har mye celulitter... sjekke om jeg har noe mellom tenna... Snyte meg GRUNDIG i et papirlommetørkle... sminke meg. Ikke veldig pinlige ting i og for seg, men pinlig nok til at jeg har ventet med det til jeg har trodd meg usett.

:oops:

Vel, Anna. Du sørger iallefall for at det ikke blir kjedeligt for den personen som sitter og ser etter butikktyver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva fra Oslo

Kanskje likegreit å handle undertøy på Internett???

Bedre å vente noen dager på forsendelsen enn å bli ufrivillig filmet når man prøver bh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal slikt merkes? Jeg har aldri sett noen slik merking. Skal det merkes på hvert prøverom? Inni prøverommene? Det må da finnes noen klare regler for dette. Kan man bare klistre opp et lite merke, plassere ut videoovervåkning, og så ha sitt på det tørre?

Når jeg er i et prøverom så forventer jeg å være for meg selv. Da skal ikke andre kunne glo inn gjennom dører, speil eller kamera. Det er min kropp, og den er jeg ikke interessert i at fremmede skal glo på. Når man står i undertøyet og prøver klær, så er man sårbar, naken, det er privat. Mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest :-) anna ikke pålogga

Egentlig så tror jeg ikke helt på dette så lenge vedkommende som hevdet at det var slik ikke vil si hvilke kjeder/butikker det er snakk om.

Høres ut som en slags vandrehistorie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var en tur inne på Marks & Spencer i utkanten av London sist jul, og ble meget overrasket over at overvåkningskameraene var synlig for betjeningen slik at de kunne se hva som forgikk inne i prøverommene. 2 security vakter kommentere høylydt da en omfangsrik dame ikke fikk glidelåset opp på et skjørt hun prøvde :o ekkelt og nedverdigene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...