Gå til innhold

Gi f* i kroppskompleser...

Fremhevede innlegg

Gjest Bergtekjen
Skrevet

Eg er veldig fornøgd med midja mi, øyenbrynene mine (dei er perfekte!), underarmene, hendene og fingrene mine, hoftene mine, smilet mitt, hårfargen min og puppene mine :laugh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tykt hår, pene grønne øyne, aldri hatt kviser og rette tenner. Resten er det verre med  :fnise:

Anonymous poster hash: 06bf2...97b
Skrevet

At jordas fremtid ikke står eller faller avhengig av dens utseende.

Anonymous poster hash: 3bd25...c72
Skrevet

At jordas fremtid ikke står eller faller avhengig av dens utseende. Anonymous poster hash: 3bd25...c72

Tror du har misforstått tråden litt.

Dette handler ikke om fin vs stygg, at alt går på utsende osv dette handler om selvtillit og føle seg bra med seg selv. Det er mye enklere å finne ting du er misfornøyd med antar jeg så hvorfor ikke prøve å se om du finner ting du liker ved ditt eget utsende. Nei ikke alt står og faller avhengig av utsende, men det er bedre og enklere om en har god selvtillit enn dårlig, det er bedre og enklere å ikke føle seg fullstendig verdiløs, fæl og ekkel hele tiden eller at ting ble så mye bedre om en var 2 kilo lettere eller hadde en større cup i bh. Slike tråder ser jeg her inne hele tiden, da må det vel være rom for en tråd der er roser seg selv og vertfall finner minst en godt ting ved sitt eget utsende :)

Anonymous poster hash: c68ea...00e

• Liker 2
Skrevet

Tror du har misforstått tråden litt.

Neida, jeg forstår, jeg tror bare at for mange er det sunnere å slutte å fokusere så mye på utseende generelt enn å "tvinge" seg selv til å finne ting de liker.

Anonymous poster hash: 3bd25...c72

• Liker 1
Skrevet

Neida, jeg forstår, jeg tror bare at for mange er det sunnere å slutte å fokusere så mye på utseende generelt enn å "tvinge" seg selv til å finne ting de liker. Anonymous poster hash: 3bd25...c72

Ok men vist en ikke liker noe ved sitt eget utsende og alt er fælt og ingenting er bra med det en ser i speilet er jo dette feil tråd å gå inn i da :)

• Liker 2
Skrevet

Tykt hår, pene grønne øyne, aldri hatt kviser og rette tenner. Resten er det verre med  :fnise:

Anonymous poster hash: 06bf2...97b

Stakkar, det må da gå an å få gjort noe med tennene dine?

Anonymous poster hash: 78617...e16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...