AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #1 Skrevet 15. oktober 2015 Alle er misfornøyd med noe, alle får beskjed at de skal være misfornøyd med noe og livet ville blitt så mye bedre og enklere om vi var bittelitt annerledes enten en er tynn eller tykk sant? Gi f* i det litt nå Hva er du fornøyd med ved deg selv og kroppen din? Hva elsker du ved deg selv? Skryt uhemmet, det er lov her for det finnes jaggu tråder nok om du ikke er fornøyd enten med deg selv eller andre. Anonymous poster hash: c68ea...00e 2
Cordelia Skrevet 15. oktober 2015 #2 Skrevet 15. oktober 2015 (endret) Leppene,nesa, øyenbrynene, kinnbena. Endret 15. oktober 2015 av Cordelia 1
Stiani Skrevet 15. oktober 2015 #3 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg er helt enig. Alle overvektige bør bare akseptere seg selv. Vekt er for det meste genetisk betinget uansett.
Gjest Franke Ann Skrevet 15. oktober 2015 #4 Skrevet 15. oktober 2015 Nei, hvor skal en begynne? Hva er det jeg ikke er fornøyd med, for å si det sånn? Kan du ikke heller lage en tråd om det, det vil ta mye så kortere tid å svare på.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #5 Skrevet 15. oktober 2015 Nei, hvor skal en begynne? Hva er det jeg ikke er fornøyd med, for å si det sånn? Kan du ikke heller lage en tråd om det, det vil ta mye så kortere tid å svare på. Da kan du jo eventuelt bare bytte tråd for det er 300 + tråder om komplekser her inne så kan du jo bare si de ytterst få tingene du er misfornøyd med der. Så enkelt er det jo igrunn.Anonymous poster hash: c68ea...00e 1
Djungelvrål Skrevet 15. oktober 2015 #6 Skrevet 15. oktober 2015 Timeglassfiguren min, høyden, lange ben, porposjonene, den spesielle øyeformen og ansiktsformen jeg har, slanke legger , overkropp og armer, definerte kragebein, fallen i håret, lange buede vipper, høye kinnben, pene føtter, veldig lite rynker og linjer for alderen min, ser litt atletisk ut uten å være det, ren hud, ganske hvite tenner, stort særpreget smil fordi både tennene oppe og nede syns. Hmmm, det var det. 1
Arabella Skrevet 15. oktober 2015 #7 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg er helt enig. Alle overvektige bør bare akseptere seg selv. Vekt er for det meste genetisk betinget uansett. Overvekt har ingenting med matinntak å gjøre, mener du? 1
Stiani Skrevet 16. oktober 2015 #8 Skrevet 16. oktober 2015 Overvekt har ingenting med matinntak å gjøre, mener du? Nei, men gitt et normalt matinntak så spiller genetikken inn. 2
Gjest Franke Ann Skrevet 16. oktober 2015 #9 Skrevet 16. oktober 2015 (endret) Da kan du jo eventuelt bare bytte tråd for det er 300 + tråder om komplekser her inne så kan du jo bare si de ytterst få tingene du er misfornøyd med der. Så enkelt er det jo igrunn.Anonymous poster hash: c68ea...00e That awkward moment when your sarcasm is so advanced... Endret 16. oktober 2015 av LongJohnson
skreppamedleppa Skrevet 16. oktober 2015 #10 Skrevet 16. oktober 2015 (endret) Jeg er glad i kroppen min, elsker den? Tja igrunn gjør jeg det: For å si noe som jeg sa i en annen tråd: Kroppen min blir brukt til å danse i dusjen med, til å klatre, gå på jobb med, den blir brukt til å ha mind blowing god sex med, til å bestige fjelltopper og ta natt bad i tjernet om sommeren med. Den har fått seg et par riper i lakken og den er fremdeles ikke halvferdig med sitt liv på jorden som da selvsagt vil bety flere riper og flere arr og den vil eldes helt naturlig etterhvert. Men ja jeg er fornøyd, trives i mitt eget skinn og hjem. Jeg er mest glad for at jeg har en kropp som som ikke hindrer meg i å gjøre de tingene jeg vil og ønsker i livet. For at jeg har en sunn sjel i et sunt legeme som det en gang het. Jeg er glad i smilet mitt, øynene, lårene, leggene, pannen, jeg er glad jeg er petit og nett, jeg er glad i skuldrene mine. (Og siden vi tross alt er på kg så må det sies selv i en tråd som dette: nei jeg tror ikke jeg er perfekt som en så ofte får høre om en ikke gidder å gå rundt med milliarder av komplekser eller selvhat) Endret 16. oktober 2015 av skreppamedleppa 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #12 Skrevet 16. oktober 2015 Syns øynene mine ser greie ut og jeg har ganske rette tenner. Anonymous poster hash: 29609...9a4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #13 Skrevet 16. oktober 2015 Godt å se at det går an å være fornøyd ved time med seg selv Anonymous poster hash: c68ea...00e
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #14 Skrevet 16. oktober 2015 Godt å se at det går an å være fornøyd ved time med seg selv Anonymous poster hash: c68ea...00e *ting* Anonymous poster hash: c68ea...00e
Gjest C'est la vie:) Skrevet 16. oktober 2015 #15 Skrevet 16. oktober 2015 (endret) Jeg er fornøyd med meg selv i dag. Jeg tror vi aller fleste har hatt en ungdomstid der vi var i utvikling og var usikre på oss selv. I dag tenker jeg lite over det. Joda, kanskje ergre meg over kviser som dukker opp i ny og ne eller at jeg kanskje skal ta en ekstra tur eller to i skogen. Men alt i alt opplever jeg en gang i skuddåret hva jeg ikke liker med meg selv, og det er samme opphav til tvilen gang på gang: Når jeg handler bukser. Da skulle jeg ønske at jeg var høyere, mindre i hoftene, av den enkle grunn av å finne en fuckings bukse som passer min kroppsform. Ikke at den er noe spesiell, men jeg burde bli irritert på buksenes passform, og ikke egen kropp... Men av og til sniker høyde og hofte-komplekset seg frem... Selv om bukser kun er ment for 1.80, slank. Ikke 1.60, normal. Men men Endret 16. oktober 2015 av C'est la vie:)
J_9 Skrevet 16. oktober 2015 #16 Skrevet 16. oktober 2015 -Øyefargen min -Kroppen min er veldig pent proposjonert -Jeg er slank -Rumpa mi -Ørene mine -Tærne mine -Bena mine -Høyden min Haha, det var faktisk ganske vanskelig å skrive dette
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #17 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg synes jeg ser fin ut. Jeg har fin figur og er spesielt fornøyd med hofter og rumpe. Jeg har veldig fin hud . Hår og negler gror som ugress og er sterkt og tykt. Munnen min er også veldig fin. Jeg er sjelden syk og har ingen allergier og det er jeg også veldig fornøyd med. Anonymous poster hash: c9d95...b90
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #18 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg er egentlig ikke noe opptatt av verken hva som er fint eller stygt ved kroppen min. Jeg er bare glad den fungerer. Var veldig trist i tenårene fordi jeg ble kalt stygg og sånn, men nå syns jeg egentlig det er helt ok å være mindre pen. Jeg fikk drømmejobben og har verdens herligste kjæreste, hund og hus og hele pakken. Jeg våkner hver dag og er takknemlig. Det om man er stygg eller pen blir liksom bare en bagatell i en ellers fantastisk hverdag. Dersom du er positiv, smilende og står på, så vil som regel folk like deg uansett. De vil kanskje til og med synes du er sjarmerende forbi de skeive tenna og krokete nese når du er en gledesspreder. Nå sier jeg ikke at man skal være falsk og overpositiv hele tiden. Men det å være fornøyd med seg selv, ha selvtillit og akseptere andre mennesker med deres feil og mangler kommer tilbake som bra karma ti ganger Anonymous poster hash: 1dd89...14f 1
Silfen Skrevet 16. oktober 2015 #19 Skrevet 16. oktober 2015 Selv uten å være misfornøyd sånn stort sett, eller å tro at livet er enklere bare dersom hvis atte (joda,har noen sånne) så er det likevel lite jeg kan sette fingen på og si at DET er jeg glad for/elsker. Går likevel ikke rundt og tenker på at alle andre er bedre, eller ønsker at jeg var bedre. Aksept for tingenes tilstand funker helt fint, uten behov for å opphøye deler av meg selv. Så det må altså ikke være enten det ene eller andre.
peppermyntete Skrevet 16. oktober 2015 #20 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg er fornøyd med øyefargen min og leppene mine. Og så synes jeg at beina mine er fine. Jeg er også veldig fornøyd med høyden min! Så liker jeg at jeg får fregner om sommeren og at jeg har masse føflekker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå