Gå til innhold

støv/middallergi. Hvilke symptomer hadde du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er konstant trøtt/slapp, øynene føles som sandpapir og klør, nesa er tett. Jeg har alltid hatt god viljestyrke, flink til å stå opp tidlig og legge meg tidlig, trent mye osv. Men nå er jeg bare så utrolig trøtt og sliten hele tiden. Merker det tar skikkelig på. Har lest meg opp på symptomer på midd- og støvallergi og tror kanskje det er her problemet ligger. Skal til legen neste uke for teste meg. 

Hvilke symptomer hadde du på støv/middallergi og hvordan lever du med det? Er det veldig kjipt å ha det? 

Anonymous poster hash: be733...655
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme symptomer som deg. Det er forøvrig samme symptomer som på en hel rekke allergier, alt fra husdyr til pollen. 

Det er jo kjipt å måtte være ekstra påpasselig med støvtørking, da, men føler meg ikke akkurat som uføretrygdekandidat. 

Anonymous poster hash: ce0b3...80c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme symptomer som deg. Det er forøvrig samme symptomer som på en hel rekke allergier, alt fra husdyr til pollen. 

Det er jo kjipt å måtte være ekstra påpasselig med støvtørking, da, men føler meg ikke akkurat som uføretrygdekandidat. 

Anonymous poster hash: ce0b3...80c

Er det slik at du merker det fort når du er hos andre som har det litt støvete og sånn? Fikk du medisiner for det og funker disse? Er først nå på høsten jeg har begynt å merke mye til det, så tror ikke det er pollen da? Moren min har katt og har aldri merket noe til det der. 

Anonymous poster hash: be733...655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...