AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #41 Del Skrevet 17. oktober 2015 Interessant hvordan du velger å ikke røpe kjønnet på deg og kjæresten, og hvor ulikt svarene her har tolket om du er jente eller gutt. Jeg leste det som om du er jente som skriver. Jeg også. Mest fordi det stort sett er damer som skriver her. Og jeg la merke til "handy" om kjæresten, typisk mann å være handy. At vedkommende også vasker mer enn de nåværende leieboerne, tolket jeg som en fyr som ikke er stuck i troen på at det er damearbeid. Anonymous poster hash: 0bb70...3fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaninen Skrevet 17. oktober 2015 #42 Del Skrevet 17. oktober 2015 Kan du ikke heller hjelpe han og la han flytte inn mot at han hjelper deg med huset og husarbeid. Hadde aldri satt en kjæreste i en slik økonomisk krise som det du sier. Han er direkte dum om han tar opp lån for å få bo hos deg!!!! Anonymous poster hash: 0a036...603 Økonomisk krise å ha studielånn? De aller aller fleste studenter tar opp studielån mens de studerer så her synes jeg du overdriver stort! Personen hadde så vidt jeg forstå også bare 1,5år igjen av studiene og da blir det ikke all verden til studielån... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #43 Del Skrevet 17. oktober 2015 Ja jeg syns du burde vente til han er ferdig utdannet, han har inntekt og er voksen nok til å forstå hva det vil si å leie. Dere høres unge ut siden han fremdeles studerer, og på måten du skriver høres det ut som at dere ikke har vært sammen så lenge heller. Tenk på tvistene og det ekstra stresset mtp komfort og økonomi som kan oppstå om du hiver ut de andre, han flytter inn, og etter 8 mnd er du møkk lei av han eller han av deg. Anonymous poster hash: 903c7...263 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 17. oktober 2015 #44 Del Skrevet 17. oktober 2015 Jeg synes det er fair å ta 4000/mnd i leie. Forøvrig anbefaler jeg sterkt at dere snakker om hvordan det skal bli mulig for kjæresten å kjøpe seg inn når den dagen kommer. Hvis det f.eks ikke allerede er spart opp en eneste krone i egenkapital blir det jo noen år før dette er på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 17. oktober 2015 #45 Del Skrevet 17. oktober 2015 Det er ikke alle som får f.eks. sex (med noen man ønsker sex med) med på kjøpet! Hva har sex med saken å gjøre? Det koster å bo for seg selv. Dersom man ikke ønsker å være redelig og betale for seg der man bor, får man fortsette å bo på pikerommet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #46 Del Skrevet 18. oktober 2015 De fleste på KG er kvinner, så det er hovedsaklig derfor jeg antar at det er en hun. Jeg antok også at TS var en kvinne. Det er tross alt "Kvinneguiden". Selv er jeg mann og starter ikke innlegg her inne. Men jeg kan gjerne henge meg på en diskusjon dersom jeg mener at jeg har noe å bidra med. I dette tilfellet er det vel enkelt: TS har gitt sin kjæreste et godt tilbud. Om hun velger å ta imot eller å bli boende hos sine foreldre er helt opp til henne. Uavhengig av hva flertallet her inne måtte synes og mene. Han bør ikke senke prisen slik han beskriver situasjonen. Anonymous poster hash: 23367...573 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 19. oktober 2015 #47 Del Skrevet 19. oktober 2015 Hva har sex med saken å gjøre? Det koster å bo for seg selv. Dersom man ikke ønsker å være redelig og betale for seg der man bor, får man fortsette å bo på pikerommet. Det var ment som en tullekommentar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå