AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #1 Del Skrevet 15. oktober 2015 Ja, tittelen sier det meste! Er det noen som har noe tips til hvordan man kan bli frisk? Jeg har selvsagt tatt slimløsende tabletter, hostesaft, te med honning.. Likevel så hoster jeg ufattelig mye, selv om hosten er en smule tørrere nå enn den var.. Setter pris på alle svar! Anonymous poster hash: a88a5...d79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #2 Del Skrevet 15. oktober 2015 Influensa varer en liten uke, så det har du neppe. Gå til legen og se om høstrorkjølelsen din har gått over til en infeksjon med behov for behandling. Anonymous poster hash: ef813...64a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiMa Skrevet 15. oktober 2015 #3 Del Skrevet 15. oktober 2015 Ta en tur til legen, du kan ha fått bronkitt eller lungebetennelse og trenger antibiotika. Og så kan du få resept på hostesaft som faktisk virker, så du får sove om natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #4 Del Skrevet 15. oktober 2015 Takk for svar dere! Har egentlig lite lyst til å dra til legen min, men må vel bare nå. Mente så klart å skrive forkjølelse! 😊Anonymous poster hash: a88a5...d79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå