AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #1 Del Skrevet 15. oktober 2015 Noen som har forslag til en flink fastlege i dette området? Ønsker å bytte da jeg akkurat har flyttet hit. Anonymous poster hash: 73ca2...e96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #2 Del Skrevet 15. oktober 2015 Klarer du ikke finne ut av dette selv ved på bruke det derre internettet? Anonymous poster hash: 16eab...df5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #3 Del Skrevet 15. oktober 2015 Jeg bruker "det derre internettet" akkurat nå, ved å spørre om andre har erfaringer på et NETTforum. Alt det man finner på "det derre internettet" er gjerne skrevet av noen, så da kan man jo spørre. Og, hvis det var google e.l. du tenkte på, så skal jeg meddele at ja, jeg har brukt google, men de fleste erfaringene var mange år gamle. Leger kan ha flyttet eller andre ting kan ha skjedd som gjør at disse erfaringene ikke er gyldige lengre. TS Anonymous poster hash: 73ca2...e96 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #4 Del Skrevet 15. oktober 2015 Jeg bruker "det derre internettet" akkurat nå, ved å spørre om andre har erfaringer på et NETTforum. Alt det man finner på "det derre internettet" er gjerne skrevet av noen, så da kan man jo spørre. Og, hvis det var google e.l. du tenkte på, så skal jeg meddele at ja, jeg har brukt google, men de fleste erfaringene var mange år gamle. Leger kan ha flyttet eller andre ting kan ha skjedd som gjør at disse erfaringene ikke er gyldige lengre. TS Anonymous poster hash: 73ca2...e96 Herregud, legelisten.no Anonymous poster hash: 16eab...df5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #5 Del Skrevet 15. oktober 2015 Jeg er veldig fornøyd med en kvinnlig lege som holder til på Iladalen,men problemet er at hun har hatt stappfull liste i flere år uten noen åpning.Så jeg ville ha gått inn på legelisten og lest litt der. Anonymous poster hash: 0ac23...859 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå