tdm900 Skrevet 21. oktober 2015 #41 Skrevet 21. oktober 2015 Har jeg strømpebukse og skjørt /kjole så har jeg aldri truse på. Strømpebuksene nå er jo laget slik at trusa kan droppes
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #42 Skrevet 21. oktober 2015 Bruker aldri truse under kjoler på sommeren. Det er noe min samboer er veldig fornøyd med! Slipper å tenke på å få vekk trusa, fri tilgang! Hvor som helst, når som helst:)Anonymous poster hash: 0b140...6f0 Ja...tar mye tid, det der med å tenke på å få vekk trusa. Sikkert flere timer daglig. Et stort problem verden over. Anonymous poster hash: 6225a...18e
-Missi- Skrevet 21. oktober 2015 #43 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg er uten truse nå f.eks, syns det er mye mer behagelig når jeg er hjemme, har på tights i mykt stoff Ellers er det vell stort sett på sommeren med kjole på, da hender det jeg dropper både truse og bh. Er aldri noe som "renner" som folk nevner som bekymringer Tenker dere mensen o.l da? Har ikke mensen lengre jeg ikke hatt det på 2 år, bruker p-stav og da blir den bekymringen borte Beste bivirkningen ever
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #44 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg er uten truse nå f.eks, syns det er mye mer behagelig når jeg er hjemme, har på tights i mykt stoff Ellers er det vell stort sett på sommeren med kjole på, da hender det jeg dropper både truse og bh. Er aldri noe som "renner" som folk nevner som bekymringer Tenker dere mensen o.l da? Har ikke mensen lengre jeg ikke hatt det på 2 år, bruker p-stav og da blir den bekymringen borte Beste bivirkningen ever Nei, vi snakker selvsagt ikke om mensen men om utflod. Noen av oss har faktisk mer enn 2 dråper med utflod i løpet av dagen, desverre.. Anonymous poster hash: 27189...8ca
-Missi- Skrevet 21. oktober 2015 #45 Skrevet 21. oktober 2015 har sikkert mer enn to dråper jeg og, aldri telt
solagutt Skrevet 22. oktober 2015 #46 Skrevet 22. oktober 2015 Dropper bokser hele sommeren. Utenom på jobb. Arbidsbuksa er litt røff i stoffet. Liker å la utstyret få luft. Er barbert. Så da blir det lett klamt med undertøy😉
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå