Gå til innhold

Truseløs

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har jeg strømpebukse og skjørt /kjole så har jeg aldri truse på.

Strømpebuksene nå er jo laget slik at trusa kan droppes ;):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker aldri truse under kjoler på sommeren. Det er noe min samboer er veldig fornøyd med! Slipper å tenke på å få vekk trusa, fri tilgang! Hvor som helst, når som helst:)

Anonymous poster hash: 0b140...6f0

Ja...tar mye tid, det der med å tenke på å få vekk trusa. Sikkert flere timer daglig.

Et stort problem verden over.

Anonymous poster hash: 6225a...18e

Skrevet

Jeg er uten truse nå f.eks, syns det er mye mer behagelig når jeg er hjemme, har på tights i mykt stoff :)

Ellers er det vell stort sett på sommeren med kjole på, da hender det jeg dropper både truse og bh. :plystre:

Er aldri noe som "renner" som folk nevner som bekymringer :P Tenker dere mensen o.l da? Har ikke mensen lengre jeg ikke hatt det på 2 år, bruker p-stav og da blir den bekymringen borte :) Beste bivirkningen ever :bolledeig:

Skrevet

Jeg er uten truse nå f.eks, syns det er mye mer behagelig når jeg er hjemme, har på tights i mykt stoff :)

Ellers er det vell stort sett på sommeren med kjole på, da hender det jeg dropper både truse og bh. :plystre:

Er aldri noe som "renner" som folk nevner som bekymringer :PTenker dere mensen o.l da? Har ikke mensen lengre jeg ikke hatt det på 2 år, bruker p-stav og da blir den bekymringen borte :) Beste bivirkningen ever :bolledeig:

Nei, vi snakker selvsagt ikke om mensen men om utflod. Noen av oss har faktisk mer enn 2 dråper med utflod i løpet av dagen, desverre.. 

Anonymous poster hash: 27189...8ca

Skrevet

har sikkert mer enn to dråper jeg og, aldri telt :fnise:

:sarkasme:

Skrevet

Dropper bokser hele sommeren. Utenom på jobb. Arbidsbuksa er litt røff i stoffet. Liker å la utstyret få luft. Er barbert. Så da blir det lett klamt med undertøy😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...