Gå til innhold

Truseløs

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det så vanlig å droppe truse under kjoler og skjørt?:O er dere ikke redd for at noe skal renne nedover eller lage spor? Jeg dropper truse ganske ofte, men hovedsaklig nå jeg er hjemme.

Renne nedover og lage spor? Den dagen det blir en bekymring og grunn til å ta på truse, tror jeg jeg tar meg en tur til legen først. Jeg går truseløs når jeg kan, men ikke på jobb og trening. Vet ikke hvorfor, men noen ganger føler jeg meg "naken" uten, samt i jeans er det mest komfortabelt med truse.

Anonymous poster hash: adf7a...aef

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Renne nedover og lage spor? Den dagen det blir en bekymring og grunn til å ta på truse, tror jeg jeg tar meg en tur til legen først. Jeg går truseløs når jeg kan, men ikke på jobb og trening. Vet ikke hvorfor, men noen ganger føler jeg meg "naken" uten, samt i jeans er det mest komfortabelt med truse.

Anonymous poster hash: adf7a...aef

Tror ikke det er legegrumm at man får spor i buksa om man ikke har truse akkurat. Folk er jo forskjellige, men jeg får litt angst av tanken på kjole uten truse :s

Gjest Handymanhedmark
Skrevet

Miniskjørt uten truse.... Vulgært ?

Skrevet

Så absolutt!!!

Anonymous poster hash: 3f173...091

Gjest Handymanhedmark
Skrevet

Synes jeg også.... Virker litt.....billig

Skrevet

Enig

Skal ikke slutshame her, men det er jo litt vulgært uansett hvordan man ser på det

Skrevet

Bruker aldri truse under kjoler på sommeren. Det er noe min samboer er veldig fornøyd med! Slipper å tenke på å få vekk trusa, fri tilgang! Hvor som helst, når som helst:)

Anonymous poster hash: 0b140...6f0

Skrevet

Spørsmål til dere som går uten truse.

Er dere bevisst på når dere gjør det, at det dere nå gjør er litt sånn "på kanten"? litt "vulgært"? Litt "skittent"? Og tenker dere på dette til en slik grad at dere kan bli tent av det?

Eller går dere bare uten truse fordi det føles mer naturlig - og tenker ikke noe mer over det?

Anonymous poster hash: 85038...2dd
  • Liker 1
Skrevet

Det gjør jeg ofte. Kjekt å la ham få tilgang til godsaken når han føler for det  :danse:

Gjest Gjest_mann1979
Skrevet

Det er

Det gjør jeg ofte. Kjekt å la ham få tilgang til godsaken når han føler for det  :danse:

Det er jo herlig at godsaken er lett tilgjengelig, så hvorfor gjemme det bort ;-)

Skrevet

Det er

Det er jo herlig at godsaken er lett tilgjengelig, så hvorfor gjemme det bort ;-)

Ikke sant?  :Nikke:

Skrevet

I dusjen.

Anonymous poster hash: 341e0...142
Skrevet

Det gjør jeg ofte. Kjekt å la ham få tilgang til godsaken når han føler for det :danse:

Heldig typen din.;) Er konstant kåt på dama når hun går i miniskjørt, men må pent vente til vi kommer hjem.😯 Skulle gjerne kastet henne opp på panseret å tatt for meg i ny og ne. :fnise:

Anonymous poster hash: a4cbc...516

Skrevet

Heldig typen din. ;) Er konstant kåt på dama når hun går i miniskjørt, men må pent vente til vi kommer hjem. Skulle gjerne kastet henne opp på panseret å tatt for meg i ny og ne. :fnise:

Mmmmmmm.. Han er min elsker  :biggrin: . Deilig tanke..

Skrevet

Mmmmmmm.. Han er min elsker :biggrin: . Deilig tanke..

Vet mannen din om dette? :fnise:

Gjest Andrea93
Skrevet

Spørsmål til dere som går uten truse.

Er dere bevisst på når dere gjør det, at det dere nå gjør er litt sånn "på kanten"? litt "vulgært"? Litt "skittent"? Og tenker dere på dette til en slik grad at dere kan bli tent av det?

Eller går dere bare uten truse fordi det føles mer naturlig - og tenker ikke noe mer over det?

Anonymous poster hash: 85038...2dd

Det siste stort sett, med mindre det er på kjærestens ønske når vi går ut feks.

Skrevet

Vet mannen din om dette? :fnise:

Ups.. Nei.. Haha

Skrevet

Ups.. Nei.. Haha

Hehe:P Klarer ikke mannen din å tilfredsstille deg så skjønner jeg at du må ha litt på siden.;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...