AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #1 Del Skrevet 15. oktober 2015 Hei! Når jeg dusjet føre jeg la meg, så merket jeg en relativt stor klump i underlivet. Den var like før skjedeåpnigen, litt til siden, under huden og på høyre side. ALDRI følt den før. Den er ikke vond på noen måte når jeg klemmer på den. Den er ganske hard og helt rund. Men den er ikke løs, virker som den "henger" fast i noe. Jeg ble kjempe redd og begynte å gråte.. Skal ringe legen når jeg står opp. Er så bekymret! Noen som har opplevd noe lignende? Eller vet hva det kan være? Har ikke merket noe ubehag eller forandring. Har bare tisset mer i det siste enn vanlig. Er 19 år hvis det kan være relevant.. Anonymous poster hash: 57226...3d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #2 Del Skrevet 15. oktober 2015 Hadde en svær rund klump en gang, som en ert som satt under huden. Det var bare en liten fettcyste eller hva det kan kalles, en underjordisk kvise nærmest, bare at den gjorde ikke vondt som en kvise. Her kommer litt too much information for noen, men du lurer vel på hva jeg gjorde med den: Jeg gjorde ikke noe, gikk ikke til lege, en dag sprakk den bare og så kunne jeg klemme ut masse "majones" (beklager bildet!). Gjorde ikke vondt. Som å klemme en kvise. Hvis du ikke blir lett kvalm så kan du søke på youtube etter worlds largest zit eller acne eller noe i den duren, da klemmer de ut sånne kuler, som kan komme hvor som helst på kroppen. En kompis av meg får en sånn på øret hele tiden (min er ikke tilbakevendende btw), han går til legen og tømmer den for puss når den blir sjenerende stor. Er ikke noe farlig. Men du bør selvsagt gå til lege og få mer riktig diagnose enn noen som gjetter over nettet, har jeg rett så kan han også tømme den med en gang sikkert Anonymous poster hash: a780f...8a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #3 Del Skrevet 15. oktober 2015 Takk for svar! Var hos legen i dag, og den skal opereres bort! Var ikke helt sikker på hva det var, så har blitt sendt videre! Men ikke noe farlig hvertfall 😃 Er så letta! TS Anonymous poster hash: 57226...3d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #4 Del Skrevet 15. oktober 2015 Hva sa legen at det var? Tror jeg også har.... Anonymous poster hash: c6d93...fa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå