AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #1 Del Skrevet 15. oktober 2015 Jeg har vært heldig med utseende fra naturens side pluss at jeg tar ganske bra vare på kroppen min og er flink til å kle og sminke meg riktig. Mine søsken er egentlig bare halvsøsken har ikke vært like heldige. De er ikke stygge, de har bare ikke vært like heldige som meg. Heldigvis virker det ikke som om de er misunnelige Så til saken, er det unormalt å tenke over at man er penest? Ikke på en vond måte, jeg tenker ikke at jeg er bedre enn dem, men er takknemlig for hva jeg har fått og synes det er trist at de ikke har vært like heldige som meg. Hva tenker dere småtroll? Anonymous poster hash: 7095b...bb9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
___ Skrevet 15. oktober 2015 #2 Del Skrevet 15. oktober 2015 (endret) . Endret 15. oktober 2015 av ___ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #3 Del Skrevet 15. oktober 2015 Jeg har vært heldig med utseende fra naturens side pluss at jeg tar ganske bra vare på kroppen min og er flink til å kle og sminke meg riktig. Mine søsken er egentlig bare halvsøsken har ikke vært like heldige. De er ikke stygge, de har bare ikke vært like heldige som meg. Heldigvis virker det ikke som om de er misunnelige Så til saken, er det unormalt å tenke over at man er penest? Ikke på en vond måte, jeg tenker ikke at jeg er bedre enn dem, men er takknemlig for hva jeg har fått og synes det er trist at de ikke har vært like heldige som meg. Hva tenker dere småtroll? Anonymous poster hash: 7095b...bb9 Er det svært viktig for deg å være pen, ettersom du skriver at du synes at det er trist at de ikke har vært like heldige som deg? Anonymous poster hash: 481cf...74c 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #4 Del Skrevet 15. oktober 2015 Jeg har vært heldig med utseende fra naturens side pluss at jeg tar ganske bra vare på kroppen min og er flink til å kle og sminke meg riktig. Mine søsken er egentlig bare halvsøsken har ikke vært like heldige. De er ikke stygge, de har bare ikke vært like heldige som meg. Heldigvis virker det ikke som om de er misunnelige Så til saken, er det unormalt å tenke over at man er penest? Ikke på en vond måte, jeg tenker ikke at jeg er bedre enn dem, men er takknemlig for hva jeg har fått og synes det er trist at de ikke har vært like heldige som meg. Hva tenker dere småtroll? Anonymous poster hash: 7095b...bb9 Bruker du mye tid på å tenke over dette? (Som å tenke på det ofte og lenge) Bruker du mye tid på å beundre eget utseende og bilder av deg selv osv? Anonymous poster hash: 481cf...74c 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #5 Del Skrevet 15. oktober 2015 Er det svært viktig for deg å være pen, ettersom du skriver at du synes at det er trist at de ikke har vært like heldige som deg? Anonymous poster hash: 481cf...74c Det viktigste er selvsagt å være pen på innsiden, men man kan ikke komme bort i fra at det å ha et pent ytre gir mange fordeler TS Anonymous poster hash: 7095b...bb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #6 Del Skrevet 15. oktober 2015 Nei det har jeg aldri tenkt over. Anonymous poster hash: 43043...d99 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #7 Del Skrevet 15. oktober 2015 Så til saken, er det unormalt å tenke over at man er penest? Anonymous poster hash: 7095b...bb9 Det er nok ikke unormalt for mennesker som er veldig opptatt av sitt eget utseende Anonymous poster hash: 481cf...74c 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #8 Del Skrevet 15. oktober 2015 Bruker du mye tid på å tenke over dette? (Som å tenke på det ofte og lenge) Bruker du mye tid på å beundre eget utseende og bilder av deg selv osv? Anonymous poster hash: 481cf...74c Tenker jo på det i relevante situasjoner. Bruker nok ikke mer tid enn andre, alle titter jo litt. Noen fordi de er misfornøyde og andre fordi de er fornøyde TS Anonymous poster hash: 7095b...bb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #9 Del Skrevet 15. oktober 2015 Tenker jo på det i relevante situasjoner. Bruker nok ikke mer tid enn andre, alle titter jo litt. Noen fordi de er misfornøyde og andre fordi de er fornøyde TSAnonymous poster hash: 7095b...bb9 Wtf.Anonymous poster hash: cb957...c83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klaveret Skrevet 15. oktober 2015 #10 Del Skrevet 15. oktober 2015 Hvordan kan du helt objektivt si at du er penest? Jeg vet ikke om det er normalt å tenke slik, men jeg har iallefall ikke tenkt slik, uten at jeg har tenkt at jeg er stygg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #11 Del Skrevet 15. oktober 2015 Vi er 3 og aner ikke hvem av oss som er penest. Har aldri hatt behov for å ha et svar på det. I hvile sammenhenger er det nyttig å være penere enn lillebroren sin? Jeg hadde ikke fått lov av mamma å gi han julig uansett hvor pen jeg var feks. Ikke konkurrerer vi om å få de samme mennene heller.. Hvem av dere er smartest i flokken da? Anonymous poster hash: 22195...3f9 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #12 Del Skrevet 15. oktober 2015 Vi er tre søstre og jeg har aldri tenkt over hvem som er penest. Vi er alle like høye, men der slutter likheten. Det er ikke stor aldersforskjell mellom oss og de er mine beste venner. Jeg hadde aldri kunnet opphøyd meg selv over de på den ene eller andre måten. Ser at vi er pene alle tre, men igjen, de er så unike og spesiell for meg at det å sette de i en utseendekatagori virker kynisk og dumt. Anonymous poster hash: ec71c...757 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #13 Del Skrevet 15. oktober 2015 Vi er 3 og aner ikke hvem av oss som er penest. Har aldri hatt behov for å ha et svar på det. I hvile sammenhenger er det nyttig å være penere enn lillebroren sin? Jeg hadde ikke fått lov av mamma å gi han julig uansett hvor pen jeg var feks. Ikke konkurrerer vi om å få de samme mennene heller..Hvem av dere er smartest i flokken da? Anonymous poster hash: 22195...3f9 Jeg tipper at det ikke er den peneste Anonymous poster hash: 9dde1...984 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #14 Del Skrevet 15. oktober 2015 Det viktigste er selvsagt å være pen på innsiden, men man kan ikke komme bort i fra at det å ha et pent ytre gir mange fordeler TS Anonymous poster hash: 7095b...bb9 Mulig du kan føle at det gir det mange fordeler, men det er overfladisk. I det lange løp vinner det å være pen på innsiden 1000x mer, det er det som teller her i livet! Ekte varer er best og lengstlevende! Anonymous poster hash: 4685c...ca2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #15 Del Skrevet 15. oktober 2015 Vi er tre søsken og vi er penest på hver vår måte. Jeg er eldst og etter en stygg pubertet med kviser og regulering ble jeg riktig så pen, følt meg vell, pen hud, bra kropp og aldri hatt problemer med å få oppmerksomhet fra menn. Min bror var uheldig med sitt utseende og alltid sett litt 'snodig' ut, med overbitt og ut-stikkende ører. De siste årene har han begynt å ta mer vare på seg selv, legger penger i klær og utseende, trener og han har 'vokst seg til i ansiktet'. Jeg vil nå anse ham som en kjekk mann. Min søster har alltid vært veldig søt, plettfri hud og vakkert hår, men heller på pluss siden av gjennomsnittet når det kommer til vekt. Det siste året har hun slanket seg mye, og jeg vil nå si at hun er penere enn meg. Jeg synes ikke det er noe unormalt med å legge merke til og være bevist på dette. Det er jo mennesker man ser ofte, og jeg trodde det var ganske normalt å sammenlikne seg selv med sine medmennesker? Anonymous poster hash: b2fa4...6de 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #16 Del Skrevet 15. oktober 2015 Vil vel tro det er ganske normalt å tenke over. Jeg har en søster, og er penere enn henne. Nå er det noe jeg har fått høre av mange og, selvfølgelig aldri foran henne. Men nå spiller det ingen rolle, hvem av oss som er penest. Viktigste er hvordan vi er, og hun er en fantastisk, søt og snill søster. Anonymous poster hash: 2edd8...5eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #17 Del Skrevet 15. oktober 2015 Vi er tre søstre med helt forskjellig utseende. En ble langt høyere enn de andre, en naturlig blond, en fikk fine krøller, en har skikkelig blå øyne, en fikk søte fregner, en fikk høye kinnbein, en fikk noen pupper som ser ut til å gå imot gravitasjonens lover. Jeg har alltid sett på meg selv som den peneste av oss. De andre er pene/søte de og, men man syns alltid litt ekstra godt om seg selv tror jeg. Med et glass vin innabords kom det for noen år frem at vi ALLE har sett på oss selv som den peneste. Det syns jeg var litt stilig.Anonymous poster hash: 5840c...0c5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 15. oktober 2015 #18 Del Skrevet 15. oktober 2015 Jeg og min bror ser forskjellige ut. Han ligner på mamma, jeg på pappa. Noe mer tenker jeg ikke over, ville aldri kategorisert meg selv som penere enn han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #19 Del Skrevet 15. oktober 2015 Selvsagt sammenligner jeg ikke utseende mitt med søskene mine når det gjelder grad av skjønnhet. Hvorfor skulle jeg det? At du i det hele tatt får deg til å skrive at søskene dine er mindre heldig med utseende er etter min mening spesielt. Dette er av så lite betydning, og jeg synes at personligheten og utstrålingen til mine søsken er hva som gjør dem vakre på sin egen måte. Anonymous poster hash: d2ef0...c20 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #20 Del Skrevet 15. oktober 2015 Vi ser veldig forskjellig ut, men jeg er så mye yngre enn de andre at i vår alder blir det en merkelig konkurranse. Anonymous poster hash: da0c5...16e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå