AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #1 Del Skrevet 14. oktober 2015 Aner ikke hva som har skjedd. Vi har alltid hatt en god tone, både på jobb og privat. Han og en venn av han har hjulpet meg mye med oppussing bl.a, dette har jeg så klart betalt godt for + spandert middag på de flere ganger., og tatt han med ut på lunch. De siste dagene har han vært skikkelig frekk, og ikke på en vanlig spøkefull måte.. han sa jeg har dårlig smak i møbler ( ! ) og at han og kollegene hans hadde ledd av boligannonsen min fordi de syns jeg hadde det så stygt. Og han gir seg ikke, nevner det om igjen selv om jeg sier "nå holder det." I tillegg sa han at jeg ser sliten og tjukk ut for tiden.. takk for den liksom! Jeg er veldig sur for at han var frekk mot meg, har ikke gjort han noe såvidt jeg vet. Skal sies at han har vært interessert i meg tidligere, og sagt flere ganger til meg + felles kolleger at han vil fingre meg.. dette har jeg sagt fra ikke er greit, da jeg bare vil være venner. Hva hadde dere gjort? Jeg er ekstremt "fragile" for tiden, og gråter for alt, inkludert dette.. norske menn er så slemme mot meg Dette bekrefter bare det. Anonymous poster hash: 2a217...c0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 14. oktober 2015 #2 Del Skrevet 14. oktober 2015 Aner ikke hva som har skjedd. Vi har alltid hatt en god tone, både på jobb og privat. Han og en venn av han har hjulpet meg mye med oppussing bl.a, dette har jeg så klart betalt godt for + spandert middag på de flere ganger., og tatt han med ut på lunch. De siste dagene har han vært skikkelig frekk, og ikke på en vanlig spøkefull måte.. han sa jeg har dårlig smak i møbler ( ! ) og at han og kollegene hans hadde ledd av boligannonsen min fordi de syns jeg hadde det så stygt. Og han gir seg ikke, nevner det om igjen selv om jeg sier "nå holder det." I tillegg sa han at jeg ser sliten og tjukk ut for tiden.. takk for den liksom! Jeg er veldig sur for at han var frekk mot meg, har ikke gjort han noe såvidt jeg vet. Skal sies at han har vært interessert i meg tidligere, og sagt flere ganger til meg + felles kolleger at han vil fingre meg.. dette har jeg sagt fra ikke er greit, da jeg bare vil være venner. Hva hadde dere gjort? Jeg er ekstremt "fragile" for tiden, og gråter for alt, inkludert dette.. norske menn er så slemme mot meg Dette bekrefter bare det. Anonymous poster hash: 2a217...c0f WOW. For en type, hva skal du med en kompis som det der? De tingene han sier, sier han for å såre deg. Og veldig uprofesjonelt at han sier til felles kolleger at han vil fingre deg. Jeg ville holdt avstand. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #3 Del Skrevet 14. oktober 2015 WOW. For en type, hva skal du med en kompis som det der? De tingene han sier, sier han for å såre deg. Og veldig uprofesjonelt at han sier til felles kolleger at han vil fingre deg. Jeg ville holdt avstand. Skal sies at han har hjulpet meg mye, men nå begynner jeg å lure på om han har vært grei fordi han håpet jeg skulle ligge med han.. og DET er bare ekkelt! Han er 47 og jeg er 26. Han har fortalt meg før at han klikka på ei dame som ikke ville ligge med han. Syns bare det er så barnslig.. Kan det være fordi jeg har vært så klar på at jeg ikke er interessert? Han har som sagt vært mye hjemme hos meg og sett på film, spist middag etc. Aldri prøvd seg på noe. En gang i fylle sa han "har så lyst å nusse deg på musa". Litt ubehagelig hele situasjonen syns jeg. TS Anonymous poster hash: 2a217...c0f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 14. oktober 2015 #4 Del Skrevet 14. oktober 2015 Skal sies at han har hjulpet meg mye, men nå begynner jeg å lure på om han har vært grei fordi han håpet jeg skulle ligge med han.. og DET er bare ekkelt! Han er 47 og jeg er 26. Han har fortalt meg før at han klikka på ei dame som ikke ville ligge med han. Syns bare det er så barnslig.. Kan det være fordi jeg har vært så klar på at jeg ikke er interessert? Han har som sagt vært mye hjemme hos meg og sett på film, spist middag etc. Aldri prøvd seg på noe. En gang i fylle sa han "har så lyst å nusse deg på musa". Litt ubehagelig hele situasjonen syns jeg. TS Anonymous poster hash: 2a217...c0f Uansett grunn så er det veldig merkelig oppførsel ovenfor en venn og kollega. Vanskelig å si, men det kan jo hende han oppfører seg sånn fordi han føler seg avvist. Men altså.. Ja. Jeg vet ikke, blir helt stum her jeg sitter. Syns ikke du skal finne deg i det! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #5 Del Skrevet 14. oktober 2015 Er det en tillitsvalgt på jobben du kan snakke med? Det han driver med er jo (seksuell) trakassering. Anonymous poster hash: bd46d...c39 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #6 Del Skrevet 14. oktober 2015 Er det en tillitsvalgt på jobben du kan snakke med? Det han driver med er jo (seksuell) trakassering. Anonymous poster hash: bd46d...c39 Jo, det er det. Han jobber ikke på min avdeling nå, men gjorde det tidligere. Vi har egentlig bestilt tur til Tallinn sammen om 2 uker men jeg har ikke lyst å dra! Skal være med noen andre jobbfolk og altså. Virker nesten som han mener jeg skylder han sex fordi han har kjørt meg hjem etter jobb, hjulpet meg å flytte og sånn. Men jeg har aldri spurt han om dette, han har tilbudt seg det selv. Og da han hjalp meg å legge nytt gulv så betalte jeg han for det.. Går det ikke an å være venner med menn? Er de konstant opptatt av å tømme seg? Blir skikkelig skuffa jeg TS Anonymous poster hash: 2a217...c0f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #7 Del Skrevet 14. oktober 2015 Vel, først og fremst ville jeg aldri tolerert å vært venn med en som sa til meg og andre at han ville fingre meg. Javel, jeg vil bli millionær men går ikke rundt å saboterer banker og er kjipe mot de bare fordi jeg ikke har pengene dems. Han gadd tydeligvis bare å være venn med deg med et håp om å komme tettere deg seksuelt, og når han innså at han ikke fikk det, og gikk lei av å være "kompisen på vent" så ble han dust, fordi han ikke har noe å tape på å være dust mot deg, siden du uansett ikke gir han det han vil ha. Om dette er en du har kjent over mange år syntes jeg du skal sette han på plass som en voksen, med at så uprofesjonelt og respektløst går det ikke an å oppføre seg mot en kollega. Men om du ikke har kjent han i alle herrans år ville jeg faktisk bare begynt å ignorere han utenom jobbsettinger der vi måtte samarbeide. Menn trenger at damer viser dem hva som er greit og ikke greit av oppførsel , sånn at de kanskje skjerper seg til den neste damen, eller kanskje lærer sønnen sin til å oppføre seg bedre. Det er ingen andre enn vi kvinnene som kan påminne de om hvilken standard vi har og som de bør følge. Er så mange kvinner som lar seg undertrykke nå fordi det rett og slett er så mange drittsekker så de slår seg til ro med den "mildeste drittsekken", fuck de alle, vær heller stolt over deg selv og singel enn å nedverdige deg til å bli behandla sånn av venner og kjærester! Anonymous poster hash: 024e6...206 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #8 Del Skrevet 15. oktober 2015 Om han sier at han og de andre ler av at du har det stygt, ta det opp foran de andre og si: X sier dere syns jeg har det så stygt hjemme, er det tilfelle? Kanskje dere har noen bedre ideer om hvordan jeg kan innrede? Jeg tipper det er han som går rundt og sier dette fordi han nå har innsett at han ikke får penetrert din forbudte blomst. Herregud for en dust. Jeg syns du kan ta igjen med samme mynt. Kall han for bestefar, gammern, si at han har blitt så grå i håret i det siste. Spør om han sliter med noe, han ser så dradd ut i fjeset. Vær "oppriktig bekymret". Jeg hadde en gang en kollega som sa til de andre at han gjerne ville betlat 15.000 kr for å knulle meg på kontoret. Han spurte også om jeg ville komme hjem til han, og ville knulle meg på vaskemaskinen mens den sentrifugerte. Da ble jeg frekk og tok hånda på hodet hans og sa: førstemann til månen. Hørte ikke noe mer etter det. Han var dobbelt så gammel som meg. Anonymous poster hash: 57e67...90f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #9 Del Skrevet 15. oktober 2015 For en ekkel fyr. Snakk med sjefen? Andre kvinnelige ansatte?Anonymous poster hash: 88c6f...67e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 15. oktober 2015 #10 Del Skrevet 15. oktober 2015 Skal sies at han har hjulpet meg mye, men nå begynner jeg å lure på om han har vært grei fordi han håpet jeg skulle ligge med han.. og DET er bare ekkelt! Han er 47 og jeg er 26. Han har fortalt meg før at han klikka på ei dame som ikke ville ligge med han. Syns bare det er så barnslig.. Kan det være fordi jeg har vært så klar på at jeg ikke er interessert? Han har som sagt vært mye hjemme hos meg og sett på film, spist middag etc. Aldri prøvd seg på noe. En gang i fylle sa han "har så lyst å nusse deg på musa". Litt ubehagelig hele situasjonen syns jeg. TSAnonymous poster hash: 2a217...c0f Han har nok hatt ønsker om mer enn vennskap,og derfor lagt inn aksjeer ved å hjelpe.Når sånne forandrer seg til å bli driftsikker fordi de føler seg avvist,kan de faktisk bli skumle.Hold deg langt unna og meld fra om han fortsetter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #11 Del Skrevet 15. oktober 2015 Skal sies at han har hjulpet meg mye, men nå begynner jeg å lure på om han har vært grei fordi han håpet jeg skulle ligge med han.. og DET er bare ekkelt! Han er 47 og jeg er 26. Han har fortalt meg før at han klikka på ei dame som ikke ville ligge med han. Syns bare det er så barnslig.. Kan det være fordi jeg har vært så klar på at jeg ikke er interessert? Han har som sagt vært mye hjemme hos meg og sett på film, spist middag etc. Aldri prøvd seg på noe. En gang i fylle sa han "har så lyst å nusse deg på musa". Litt ubehagelig hele situasjonen syns jeg. TS Anonymous poster hash: 2a217...c0f Virker for meg som at du tidligere nettopp ikke har vært klar nok på at du ikke er interessert. Anonymous poster hash: fffd0...9b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #12 Del Skrevet 15. oktober 2015 altså, du er fortsatt veldig vakker uten sminke. hvis kollegaen din gjør sånt så ville jeg tatt det videre, siden du syntes det er ubehagelig. det er vel ikke helt greit. Anonymous poster hash: cb472...309 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #13 Del Skrevet 15. oktober 2015 Om han sier at han og de andre ler av at du har det stygt, ta det opp foran de andre og si: X sier dere syns jeg har det så stygt hjemme, er det tilfelle? Kanskje dere har noen bedre ideer om hvordan jeg kan innrede? Jeg tipper det er han som går rundt og sier dette fordi han nå har innsett at han ikke får penetrert din forbudte blomst. Herregud for en dust. Anonymous poster hash: 57e67...90f Enig, er bare herskerteknikk han driver med. Lukter samme type ulla som de 30+++ menna som sjekker tenåringer på internett, stalker dem IRL og manipulerer de til å tro at ingen andre syntes de er pen sånn at de "bare bør være takknemmelig for at noen liker deg så vær hengiven til meg nå din lille hore". Unngå å reis med han til Tallin, forklar situasjonen ovenfor en kollega, så kanskje dere kan bytte rom slik at han/hun sover med han fyren på rommet i Tallin slik at du slipper det! Anonymous poster hash: 024e6...206 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 15. oktober 2015 #14 Del Skrevet 15. oktober 2015 Forelsket + Sosialt tilbakestående. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fullførsetningen Skrevet 15. oktober 2015 #15 Del Skrevet 15. oktober 2015 Jeg synes det er mest graverende at dette faktisk kommer fra en person som er 47 år gammel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 15. oktober 2015 #16 Del Skrevet 15. oktober 2015 Typisk "jeg er jo en snill og grei gutt" han der. De later som om de er vennen din, og tar aldri iniativ til mer. De later som om de hjelper deg, men det er en baktanke med alt de gjør. Så når ting ikke går slik de ønsker, prøver de å ødelegge deg. Noen sier de er i "friendzone" og mener jenta burde skjønne at han liker henne(uten å ha vist romantisk interesse en eneste gang) og all hjelpen de gir er kun for et knull. Hold dere unna de som omtaler seg selv som snill, for de er alt annet enn snille, de er ulv i fåreklær. Ekte snille og gode menn omtaler seg ikke slik, for de trenger ikke det, de bare ER det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #17 Del Skrevet 15. oktober 2015 Virker for meg som at du tidligere nettopp ikke har vært klar nok på at du ikke er interessert. Anonymous poster hash: fffd0...9b9 Hva mener du jeg skulle gjort da? Har sagt klart og tydelig FLERE ganger: Jeg er IKKE interessert i deg annet enn som venn. Dessuten liker jeg stort sett utlendinger. Da jeg datet en mexicaner var han ganske frekk mot han (de møttes en gang vi var ute med noen andre folk). Og en gang han la hånda på låret og sa "jeg liker deg godt" sa jeg at jeg ikke er interessert! Hvorfor er menn så opptatt av å tømme seg i alt med puls? Det er bare kvalmt. Denne mannen er jo gammel nok til å være faren min i tillegg.. Har forresten endret billetten til Tallinn Reiser med en venninne en annen helg istedet. Da jeg sendte melding til denne kompisen min om dette svarte han bare "ok." Ikke noe mer, ikke spurte han hvorfor jeg ikke ville bli med til Tallinn.. det er jo ganske merkelig eller? Hadde noen av mine venner droppa å blitt med på tur hadde jeg jo spurt hvorfor... TS Anonymous poster hash: 2a217...c0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #18 Del Skrevet 15. oktober 2015 Aner ikke hva som har skjedd. Vi har alltid hatt en god tone, både på jobb og privat. Han og en venn av han har hjulpet meg mye med oppussing bl.a, dette har jeg så klart betalt godt for + spandert middag på de flere ganger., og tatt han med ut på lunch. De siste dagene har han vært skikkelig frekk, og ikke på en vanlig spøkefull måte.. han sa jeg har dårlig smak i møbler ( ! ) og at han og kollegene hans hadde ledd av boligannonsen min fordi de syns jeg hadde det så stygt. Og han gir seg ikke, nevner det om igjen selv om jeg sier "nå holder det." I tillegg sa han at jeg ser sliten og tjukk ut for tiden.. takk for den liksom! Jeg er veldig sur for at han var frekk mot meg, har ikke gjort han noe såvidt jeg vet. Skal sies at han har vært interessert i meg tidligere, og sagt flere ganger til meg + felles kolleger at han vil fingre meg.. dette har jeg sagt fra ikke er greit, da jeg bare vil være venner. Hva hadde dere gjort? Jeg er ekstremt "fragile" for tiden, og gråter for alt, inkludert dette.. norske menn er så slemme mot meg Dette bekrefter bare det. Anonymous poster hash: 2a217...c0f Dette har ingen ting med norske menn å gjøre. Sannsynligvis, eller egentlig kommer det helt klart frem, at mannen har villet noe mer med deg enn å være kompis. Han har lagt inn den ene aksjen etter den andre ved å hjelpe deg med oppussing osv. Du har sagt klart ifra at du ikke er interessert i noe mer, men han hører ikke på det øret. Ganske typisk situasjon. Menn forstår ikke et nei. Og når du inviterer på middag for å takke for hjelpen ser han på dette som at du gir han en sjanse. Du har ikke gjort noe galt. Normale menn ville tatt et nei for et nei, men han her ser bare det han vil se. Nå er han sint fordi han har oppfattet din avvisning, selv om han i egne øyne har ofret mye ved å hjelpe deg. Han ser ikke at dette er noe han har gjort frivillig og med åpne øyne, uten at han kan forvente seg mer enn et nei fra deg. At han begynner å rakke ned på deg sier mye om mannen. Han er såret, men han oppfører seg også slemt og viser at han ikke tar ansvar uføret han selv har satt seg i. Det du bør gjøre er å holde avstand. Ikke be ham om mer hjelp, ikke ha kompistone med ham. Fra nå av er han som hvilken som helst kollega. Og forresten, hvilken jente vil ha en mann som sier foran andre at han ønsker å fingre deg...?! Umodent. Veldig umodent.Anonymous poster hash: b53d5...83f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #19 Del Skrevet 15. oktober 2015 Jo, det er det. Han jobber ikke på min avdeling nå, men gjorde det tidligere. Vi har egentlig bestilt tur til Tallinn sammen om 2 uker men jeg har ikke lyst å dra! Skal være med noen andre jobbfolk og altså. Virker nesten som han mener jeg skylder han sex fordi han har kjørt meg hjem etter jobb, hjulpet meg å flytte og sånn. Men jeg har aldri spurt han om dette, han har tilbudt seg det selv. Og da han hjalp meg å legge nytt gulv så betalte jeg han for det.. Går det ikke an å være venner med menn? Er de konstant opptatt av å tømme seg? Blir skikkelig skuffa jeg TS Anonymous poster hash: 2a217...c0f Dette er ganske klassisk. Alle jenter havner i en sånn situasjon en dag. Man tror man kan være venner med menn, men in the end er det bare sexen de er ute etter. Ikke bruk menn (kompiser) til å hjelpe deg med praktiske ting når de tilbyr seg i øst og vest. Tydelig tegn på at han vil være nær deg og håper på noe mer.Anonymous poster hash: b53d5...83f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #20 Del Skrevet 15. oktober 2015 57e67...90f KUDOS! Man skal aldri finne seg i sexuell trakassering! Anonymous poster hash: b53d5...83f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå