AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #1 Del Skrevet 14. oktober 2015 Hei! Tok en klamydiatest i forbindelse med forundersøkelse før abort på Fredrikstad sykehus i går. De tok testen med en slags bomullspinne og sa i grunn ikke noe mer om det, bare at det var rutine. Hvor lang tid tar det før jeg får svar, tro? Jeg trodde dette var sånt man fikk svar på med en gang jeg, eller må den dyrkes siden de brukte bomullspinne? Ringer de, sender de brev eller hvordan gjør de det? Hører jeg noe uansett om testen var negativ? Noen som vet? Anonymous poster hash: ac8db...288 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #2 Del Skrevet 14. oktober 2015 Tror det er vanlig at sykehus ikke kontakter deg med mindre du faktisk er smittet. Mulig du får et brev i posten om et par uker med svaret uavhengig av resultat, men her jeg bor får du bare beskjed dersom du er smittet. Anonymous poster hash: aa47c...246 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå