Gå til innhold

Jente 24 søker venninner/kompis

cxmxllx

Anbefalte innlegg

Jeg er egentlig en veldig sosial jente, men etter at jeg flyttet til Oslo med samboeren min har jeg mistet kontakten med vennene mine fra hjemstedet. Vi har kanskje sklidd litt fra hverandre, og det må planlegges om vi skal finne på noe, det er ikke bare å stikke innom. Jeg har noen venninner her i Oslo, men jeg har så lyst til å bli kjent med nye, men synes det er litt vanskelig. Føler meg jo også litt teit kanskje, som ikke klarer å få nye venner. Har prøvd noen aktiviteter og organisasjoner, men foreløpig uten veldig hell. Det må vel være flere som har det på samme måte som meg? Som bare vil ha noen å ta en kaffe med etter jobb, eller se på film sammen med, dra på kino, og kanskje en fest i helgen? Jeg bryr meg ikke om hvor gammel du er, men kanskje vi har litt like interesser og kunne fått glede av nytt bekjentskap, send meg en melding da vel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei bli med i gruppen "Venninner <3 " på facebook, mange fra oslo der og veldig koselig gruppe.
Noen får connection seg i mellom og blir gode venninder, mens andre setter opp felleskvelder på utested sånn at man kan avtale å ha noen å møte å feste med, trene med eller hva som helst :)

Anonymous poster hash: a52cd...1ba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...