Gå til innhold

Ned 10 kg på 1 mnd


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tatt i betraktning at tråden snart er fire år gammel, så har nok trådstarter slanket seg ned til null og derfor vil ha litt problemer med å besvare alle de nye rådene.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Tips:

-Drikk mye vann. Bremser sult, øker forbrenning.

-Drikk masse grønn te! Er godt, og øker forbrenningen.

Kan du vise til seriøs forskning som viser at vann og grønn te øker forbrenningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Gjest myself

Bare stå på du. Jeg har gått ned 5 kilo på fire uker, så det går an å få det til. Legg om matinntaket og livsstilen. Spis sunne råvarer (som nevnt før her) og gå turer. Drikk mye vann.

Lykke til

Hei du hvordan gikk du ned på fire uker? hva gjorde du? trenger din hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ketolyse.

Mister ikke muskler pga mye protein i kosten.

Jeg har bare gode erfaringer, og har ikke gått opp igjen. Må selvsagt være strukturert.

Men 10 kg er litt urealistisk. 5-7 kan du klare.

Les her : http://www.iherb.com/Desert-Essence-Natural-Tea-Tree-Oil-Facial-Cleansing-Pads-50-Pads/3566?at=0

Og på lavkarbo forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...
27 minutter siden, steheee skrev:

Bare stå på du. Jeg har gått ned 5 kilo på fire uker, så det går an å få det til. Legg om matinntaket og livsstilen. Spis sunne råvarer (som nevnt før her) og gå turer. Drikk mye vann.

Åssen har du funnet så mange gamle tråder? Man får vel tro at alle er ferdigslanket nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
jebveeetee skrev (12 timer siden):

Jeg har gått ned 15kg på 3 måneder, så det er absolutt mulig. Jeg hadde heller aldri prøvd før å gå ned, og ble overrasket hvor enkelt det egentlig var. 

Hvorfor søke opp 10 år gammel tråd bare for at kommentere dette?

Anonymkode: 0819f...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous skrev (På 24.9.2004 den 21.50):

Noen tips? Mottas med stor takk!

Amputasjon. Å slanke seg så mye på én måned er verken sunt eller mulig med mindre du går til sultestreik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eneste som klarer å gå ned 10 kg + på en måned er de som er med i my 600 punds life med dietten til dr.now. så om du ikke er en dundre på tohundre så er det umulig. 

Anonymkode: 7345f...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke det å gå ned 10 kg på en uke helseskadelig? Så fremt du ikke er veldig stor da. Skulle jeg gått ned 10 kg måtte jeg latt være å spise.

Anonymkode: 4cf27...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er ikke det å gå ned 10 kg på en uke helseskadelig? Så fremt du ikke er veldig stor da. Skulle jeg gått ned 10 kg måtte jeg latt være å spise.

Anonymkode: 4cf27...42e

10 kg på en måned*

Anonymkode: 4cf27...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden burde slettes.

Anonymkode: ddd8a...274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 kilo på en måned er:

10kg x 7500 kalorier (antall kalorier pr en kilo fett i vektnedgang) = 75 000 kalorier

75 000 kalorier / 30 dager = 2500 kalorier. 

Altså må du ligge på et kaloriunderskudd på 2500 kalorier pr dag 😂 pga stor vektnedgang vil du også miste en del muskler, så forbrenningen din vil gå ned. 

Med mindre du er veldig stor, eller trener ekstremt mye vil det nærmest være umulig. 

Anonymkode: 69ba0...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...