AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #1 Del Skrevet 14. oktober 2015 Er det noen her som vet om noen private helsetilbud som man kan dra for rekreasjon? Jeg har en tøff livssituasjon og er redd for å slite ut familien min så lurer på om jeg skulle tatt meg en timeout et annet sted for å slippe å slite ut dem. Takknemlig for svar hvis noen vet om noe.Anonymous poster hash: 94444...e81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hopeful Skrevet 14. oktober 2015 #2 Del Skrevet 14. oktober 2015 usikker på om jeg leser dette riktig, men slik jeg leser og forstår, så føler du deg utbrent og har det vanskelig psykisk av usakte årsaker, og ønsker en kortere innleggelse eller noe, som kan hjelpe deg på beina igjen. Dette er noe du må ta opp med din egen fastlege om, og høre om det finnes noe tilbud, men ofte så er det nok med timer hos fastlegen noen ganger, eller psykiatritjenesten i kommunen som er et lavterskeltilbud som er gratis og du bare tar kontakt med de personlig og avtaler møte, eller er det alvorlig nok, kan du få behandler på en DPS, eller du kan gå privat, men dette er da svindyrt. Det jobbes for at en ikke skal legge inn pasienter, men hjelpe de i hverdagen og hjemme, med samtaler ukentlig eller oftere eller sjeldnere, alt etter hva som anses som ditt behov. men snakk med fastlegen din om dette du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå