AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #1 Del Skrevet 14. oktober 2015 Men først i den seneste tid fikk jeg diganosen, jeg haralltid jobbet, opp til 4jobber samtidig, født, og oppfostret 4 barn som i dag klarer seg fint, de har jobb og et sosialt liv. Jeg gikk på jobbene mine, men etter en stund så ble det sykmelding og piller mot manisk depressiv, og så følte jeg meg bra igjen og tilbake på jobb og uten medisin. Men etter noen år med det så flytta jeg, fikk ny jobb trives, men så slo sykdomen inn, ventet med det lengste til å godta sykemelding, til den dagen kom og veggen fant meg, så da var det forhndlinger med legen, hun ville ha innlegges, ikke jeg, så jeg gikk med på 1mnd sykemelding og møte med et psykratisk team. Og de fant meg så syk at jeg fikk psyklog l gang i uka, og den andre uka med pysakritsk sykepleier.Og hun går jeg til enda. er på 4 året nå. Og har vært for utredinger, så mine diganoser pr i dag er bipolar, manisk deprissiv, angst og vikingsyndromtet. dette har pågodt siden 2011.Og fremdeles er jeg ikke ferdig utreda, har ikke funnet medisin som funkere, har vært på EEG.for å sjekk eplepsi. De medisinene jeg har gått på har alle gitt meg alvorlige bivirkninger, hjerte, syn,svimmel, hukommelsetap. Nå skal jeg sjekkes for psykose, enda ingenting sier at jeg har det, men de vil utelukke det. Jeg har et fantastisk støtteapperat rundt meg, jeg har en fastlege som istenfor å sitte på kontoret, etter ptøvene er tatt så går vi ut, (øvelse på å møte mennesker)Psykrater som vet det tungt, men allikavel sender meg for å ta test for å utelukke. Og min psykratisk sykepleier, som jeg har hatt i over 4 år, som støtter meg , men og kjefter på og kjører meg rundt til de forskjellige avtalene. hmmmm hva ville jeg frem med dette innlegget, jo kanskje noen vil forstå at det å være psykisk syk er ikke bare å ta en pille (en feil pille kan drepe meg) og så ordner det seg. Og Anonymous poster hash: ae8c0...e4f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #2 Del Skrevet 15. oktober 2015 Takk for at du deler! Håper at det går bra med deg fremover Anonymous poster hash: d3cb6...07f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #3 Del Skrevet 15. oktober 2015 Høres ut som du får hjelp i hvert fall. Fastlege som følger deg ut og øver på å treffe mennesker? Wow. Høres ut som alle rundt gjør sitt ytterste, nesten over hva som er faglig hensiktsmessig. Men ønsker deg god bedring og håper du finner ut hva som kan hjelpe deg på sikt.Anonymous poster hash: 7becc...d8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #4 Del Skrevet 15. oktober 2015 Har du vært 4 år i utredning og de har fortsatt ikke funnet ut hva som er feil med deg? Men de har satt en bipolar diagnose på deg, og fortsetter å utrede deg og vil nå sette psykose diagnose? Skjønner ikke helt.... Dette var rotete. Du forteller om hjelper du har fått og det er godt å lese at den har vært god, faktisk veldig god, men du skriver ingenting om hvordan du er og har det, hva som gjør at du har fått bipolar diagnose og hva som gjør at du nå kanskje får psykose diagnose ? Anonymous poster hash: 437cd...c8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå