Gå til innhold

Hvor lenge har du frekventert Kvinneguidens forum??

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg registrerte meg første gang sommeren 2001, under nicket Henriette, men har hatt en laaang periode hvor jeg ikke har vært her i det hele tatt.

Men så ble jeg fridd til :D , og begynte å myse litt på bryllupssidene, og nå er jeg her nesten hver dag. Leser for det meste..

Har fått en fin rutine på jobben om morgenen, åpner først de programmene som har med jobb og gjøre, og så KG siden, og den blir liggende oppe hele dagen, sånn at jeg kan titte inn og lese litt innlegg når jeg trenger pause fra jobbingen.. :hoho: Kjempelurt

Frk. Busybody :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumpa innom i februar i år (trur eg - er i alle fall då eg la inn bokmerke på sida...) og har stort sett vore innom dagleg etter det. Les mest, men det har visst blitt nokre innlegg, òg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant disse siden i februar 2000, da jeg satt og kjedet meg på jobb. Hadde nicket LilleBlomst ei stund, så Rioja. Var fraværende i noen måneder i fjor, og da falt den registreringen ut og jeg måtte starte på nytt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant siden for ca et års tid siden, tror jeg.......... (kanskje det har vært lengere- det finner vi ut når registreringen er i orden).

Mitt føsrte innlegg tror jeg var om den tapte feminismen blandt dagens generasjon. ( I etterkant kom Celina Midelfarth og "verifisete" dette).

Jeg kom over KG mens jeg var inne på en kompis hjemmeside - fikk dilla i begynnelsen, men nå har det roet seg. Er forbauset over hvor mange som har registrert seg på så kort tid.

Jeg har alltid hette care med liten c. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vel frekventert kg siden i fjor høst en gang. Tilhører nok definitivt gruppa av dem som leser mer enn de skriver... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg havner i kategorien "erfaren leser", for jeg fant KG allerede høsten 99, da forlovelsen var et faktum, og jeg var på vill jakt etter bryllupstips. Ble leoanna tidligere i år, men fortsatt leser jeg mer enn jeg skriver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært og tittet innom av og til i ca 2 år. Var registrert i det "gamle" forumet også. Har først sosa meg til å registrere meg i det nye nå.

Mye moro og bra lesning her. Blir av og til sjokkert( :o ) over andres meninger ,slik som de blir over mine sikkert, men leser også svar som er så kloke at jeg blir helt varm om hjertet selv om svaret er til noen helt andre enn meg. :rodme:

Akkurat nå har jeg ferie og er innom hver dag, deilig med ferie ( selv om det er pissvær, :evil: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel vært her drøye 2 år om jeg ikke husker feil :D

Fant veien via en bryllupsside (ble ikke den innlemmet i KG for ca. 2 år siden?), og har etter det vært hekta...... farlige greier, dette :wink:

Dorian hadde vel sin "storhetstid" den gang, savner ham jeg også.

Har frekventert under div. nick, men har falt til ro som fletta nå!

Sommerklemmer fra fletta (superduper ivrig KG leser, skriver mindre!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaget kvinneguiden i januar 2001 da jeg søkte etter bryllupsstoff til bryllupet senere samme år - men da var jeg mest på markedsplassen for å titte. Jeg kjøpte kjole i salong, men fikk faktisk solgt kjolen min på markedsplassen her!

Hadde kjemperespons på annonsen og fikk solgt kjolen etter 2 dager! (Og skaffet også hun som kjøpte kjolen av meg neste kjøper!!!!)

Diskusjonsforumet oppaget jeg i slutten av fjoråret, men fikk ikke ut fingeren og registrerte meg før i februar (tror jeg det var)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært her i et år nå. Oppdaget kvinneguiden en gang jeg hadde så lyst til å gifte meg :blunke: Har ikke giftet meg enda(...) men fant ut at KG var mer enn bare bryllup også.

Leser nok mer enn jeg skriver, men er innom flere ganger hver dag. Prøver å avvenne meg litt men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest doriansen

Jippi! Jeg er savnet! :ler:

Jeg har vært her siden 1. januar 1970, men regner meg fremdeles for å være nybegynner :kul:

Nei, for å være ærlig så husker jeg ikke helt når jeg havnet her første gang, men det var vel på høstparten i 99, så da er jeg vel for oldis å regne?

På forumet også, mener jeg? :sjarmor:

Vel, jeg har aldri opptrådt som noe annet enn meg, jeg. Husker også (som alle oldinger) de gode gamle dager :ler::ler:

Men jeg er ikke borte, da - har bare litt lite tid til å skreve...jeg mener skrive, for tiden...

dsmiley_tenner.gifrian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant KG ved en tilfeldighet for 2 somre siden. :D

og har stort sett vært innom her hver dag siden da.

I det gamle forummet hadde jeg et annet nick. 8)

Som dere ser av antall innlegg er jeg ikke av dem som skriver mest, men jeg er veeeeeldig flink til å lese innlegg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

Jeg oppdaga vel også siden da jeg styra på med bryllup i 99..

Tror jeg kalte meg Tina da.Og siden har jeg nå vært inniom sånn cirka engang i uka hvertfall.. nå i sommerferien har jeg blitt litt hekta...

Ikke så mye skittkasting som i en periode og det er bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...