Gå til innhold

Hvor lenge har du frekventert Kvinneguidens forum??

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Vært her siden begynnelsen av mai i år. Trudde jeg måtte registrere meg for å skrive innlegg, så det gjorde jeg.... og det har jeg ikke angret på! Vært inne og lest hver dag siden det. Håpløst å legge seg om kvelden ellers....... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært her siden jeg forlova meg i januar 2001. Søkte på ordet bryllup - og vips - der var KG :D Trives veldig, men skriver mindre enn før. Leser desto mer, da... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært her siden jul i fjor. Var desperat etter å få julegavetips, og etter å ha havnet her klarte jeg ikke slutte å besøke KG.

Jeg har hatt ett par nick-skift, men dette skal være mitt siste!!

Aquarius is here to stay! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom inn på KG i mai 02 og siden har jeg stukket innom hver eneste dag! Det var helt tilfeldig at jeg kom over denne siden! :D

Kaller meg Maeve fordi det nicket var bare kul! :kul: Var ofte på chatting i Familiekonsult, men nå er det jammen lenge siden jeg har vært der! :hoho:

Sommerhilsen fra

en svett Maeve :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

ble fast bruker i februar var på gammle forumet ,men ikke som fast bruker i noen månder før det...

Har vel vært hær nermere et å til sammen ....

Kozer meg hær jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hit via bryllup jeg og. Tror faktisk det var mannen min som fant disse sidene? Sikkert så jeg kunne plage noen andre enn ham med alt jeg lurte på. :hoho:

Det var i september i fjor. Ble helt avhengig så jeg måtte på hard avvenning over vinteren, men så bestemte vi oss for å kaste pillebrettet og da var jeg her igjen, gitt. :oops:

Nå jobber jeg i en resepsjon der det er fullstendig sommerstille, så da er jeg her daglig. Leser ALT, nesten. Svarer en del også, men er fremdeles som nybegynner å regne, ser jeg. Hmf. :-?

Har hett Klips siden starten tror jeg. Lurer av og til på om noen jeg kjenner "i den virkelige verden" er her inne, for jeg er nok ikke så vanskelig å kjenne igjen... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kinga

Dumpet innom KG diskusjon i begynnelsen av januar 2001.

Har alltid vært - og vil alltid være - "Vibeke" i alle mine innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Jeg er faktisk ikke helt sikker på hvor lenge jeg har vært her, jeg! *tenke* Det begynner vel å nærme seg et år kanskje...? Jeg har vært Kitchenwitch hele tiden, ikke fordi jeg nødvendigvis er en heks (selv om noen påstår det :roll: ), men det er så morsomme lyder :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg kom første gangen 13 mai... da skrev jeg innlegget "skjønnhetsidealet".... og siden har jeg vært her!!

Dvs nesten to måneder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel også vært her i rundt 2 år nå...

Som fersk pc-eier, kom jeg over data & internett forumet, og var fast inventar der inne en stund, før jeg etterhvert begynte å kikke mer på resten av forumet... :o

Har nå fått diagnosen "avhengig, avrusning bortkastet..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååhhhhh, jeg husker ikke helt.Men det kan vel begynne å dreie seg om 1,5- 2 år nå ja :o :o :o

Husker ikke helt hvordan jeg surra meg inn hit men koselig var det likavæll og jeg storkoser meg ennda, så her blir jeg nok en stund :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jooo daaaaa, nå husker jeg det :D Mitt første innlegg skrev jeg rett etter at jeg ble sammen med min nåværende kjæreste.Vi har brukt hoppe av i svingen metoden litt av og på i forholdet vårt, også i begynnelsen.Hvorvidt det var/er så lurt er jo en heeeelt annen diskusjon :oops: :roll:

Jeg skrev inn innlegget fordi mensen uteble og jeg lurte vel på hvor stor sjansen egentlig var for at jeg hadde blitt gravid.

Jeg fikk så sinnsykt mye pepper av Milla.Hun var på meg i ett sett og messa og styra og var rett og slett slem :(

Jeg har vel ikke hatt det altfor gode forholdet til Milla etter denne diskusjonen, og at jeg fortsatte å være her er egentlig litt rart når jeg tenker på det i etterkant.

Men jeg har selvfølgelig bare positive følelser rundt det nå :D

Skjønner ikke at jeg kunne glemme det :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeghar vel vært her siden Februar/Mars, men det er ikke før nå i det siste jeg har komt skikkelig inni det. Og nå er jeg avhengig, som så mange andre. :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde min debut på KG i januar 2001.

Ble avhengig i oktober 2001 når vi forlovet oss. Har vært mest inne på Bryllup og selv om det er et halvt år siden vi giftet oss så er fortsatt dette favorittforumet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vel vært her i ett års tid nå, men det var først rundt juletider at jeg ble virkelig hekta og fikk meg mitt eget nick.

Lurer på om redaksjonen har lagt inn noen slags skjult hypnose i skjermbildene? Det er jo helt umulig å rive seg løs fra KG!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ! Har vært her i ca. 1,5 år, og på det gamle forumet var jeg registrert som Willemo. Men nå er det noen andre som har det nicket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...