Gå til innhold

Hvor lenge har du frekventert Kvinneguidens forum??

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Janna

Jeg bare lurer på hvor lenge dere har vært her inne og lest/skrevet innlegg?

Jeg har "vært her" i over 1 år, kanskje nærmere 2. Husker at mitt første nick var "Lela" :ler:

Så, hvor lenge har DU vært på KG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt første nick var Misha, og medregnet tiden før jeg registrerte meg har jeg vært med i noe over to år. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo en fersking jeg da........ bare vært her siden februar.

Men - jeg liker meg godt her jeg da. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

hmm jeg tror at jeg oppdaget kvinneguiden i begynelsen av 2001, hmm husker ikke hva min første nick var tror det var Isabel, men så ble det Azi, og så ble det *Perser* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaget KG i april-mai i fjor. Og la litt sånn skjelvende inn et innlegg på et tidspunkt hvor jeg var helt febrilsk opptatt av vinklinger på noe samlivsgreier som jeg hadde mer eller mindre gått i oppløsning over.

Og fikk så UTROLIG mange bra svar, gode vinklinger og sinnsykt mye guts å bryne meg på at det va'kke måte på.

Dette var i det gamle forumet. Og jeg husker Leia også; personifiseringen av den skremmende tenåringsgreia ( :wink: ). Som viste seg å bare være et tenkende og sammensatt klenodium av et menneske; slik de fleste av oss er. Bare litt yngre enn meg selv :D

Klem Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la KG til i mine favoritter i november 2000, og har vært her så godt som hver dag siden den gang. Synes å huske at jeg registrerte meg på det gamle forumet også på den tiden.

Nicket mitt har alltid vært Lille, og jeg har hele tiden vært av dem som leser fler innlegg enn jeg skriver. Jeg har funnet utrolig mye interessant og tankevekkende, sprøtt og morsomt her inne. Det er vel det som er grunnen til at jeg fremdeles må innom minst en gang om dagen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sirkulert på kvinneguiden siden år 2000, husker ikke helt når.. Men jeg registrerte meg vel ikke før et år siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble med i påsken i år. Startet m at jeg var alene hjemme i påsken, trodde jeg var den eneste, men et raskt steg inn i KG viste at det var jeg så absolutt ikke. På den måten er diskusjonsforumet supert, har man lyst å være sosial, men ikke har noen å ringe der og da, så er det bare å ta en tur innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har vel holdt til her siden mars 02. Men ble ikke registrert som Tuva før i april, tror jeg. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg opdaget KG når jeg søkte på ordet bryllup på Kvasir tror jeg. Det var i januar i år etter at vi bestemte oss for å gifte oss.

mitt nick var 17august02, men etterhvert kom jeg til at når bryllupsdagen min var over var det ikke så gøy å hete det noe mer.

I begynnelsen bare leste jeg innlegg, i det siste har jeg begynt å svare på flere, og til og med bevegd meg utenfor bryllupsforumet!! Ikke verst, nei?? begynner nemlig å bli litt lei av alt bryllupsplanleggingen.

Men merker på regningene at jeg er mye på KG, blir lengre og lengre tid for hver dag........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte Pc i november i fjor,og "fant" KG etter bare få dager.

Siden den gang har jeg vært innom omtrent hver eneste dag.....

Man blir på en måte litt avhengig!!! :ler:

Ismen. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant KG i september 2000, og har vært innom og lest omtrent daglig siden den gang! Begynte med spalten sex og samliv, som jeg ramlet inn på og ble så fascinert av, bla. takket være en superaktiv bidragsyter som het Dorian. (Flere enn meg som savner ham?). Oppdaget etterhvert at KG bestod av andre spalter også, så nå har jeg innlemmet noen flere, som denne.

Registrerte meg i januar eller februar 2001, og har hele tiden hatt nicket Lillleba. Skriver ikke så ofte- har rett og slett ikke tid- (hvor får dere all tiden i fra dere som "bor" her??) men leser hele tiden!

Lilleba

(Superaktiv KGleser)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Har vel vært her siden julen 2001, men registrerte meg ikke før det nye forumet kom på banen her tidligere i år. Har hatt samme nicket hele tiden jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nathalie

Også jeg da... Som kom hit først i mai i år...

Trengte et sted å være etter en liten nedtur...

Siden har jeg ikke kunnet holde meg unna over lengre tid! :roll:

Avhengig? Jeg? Neeei.... :lol:

Har alltid kalt meg Nathalie, jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har vært innom et par år nå jeg. Fant sidene tilfeldig da jeg lette etter norske chatte-sider. Og dermed ble jeg! :D

Er nok en av dem som leser mer enn jeg svarer. Het tidligere Blomst når jeg skulle legge inn "skikkelige" svar og Litago når jeg surret rundt på Snikk-Snakk. Da det nye formuet åpnet hadde allerede noen andre registrert seg som Blomst, så da tok jeg navnet Litago fast.

Tror jeg nok kommer til å være en KG bruker lenge. Det er artig å lese andres meninger og vinklinger. Innlegg eller nick som "irriterer meg" hopper jeg elegant over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vel vært her i ca 1 1/2 - 2år nå tror jeg.

Har alltid hett aline her, hadde ett annet nick "på si" en bitteliten stund for ca ett år siden (fordi veldig nære personer av meg er her inne mye, og vet mitt nick...) :blunke: (husker heller ikke hva det var..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært aktiv KG bruker siden forsommeren 2001.

Var innom for å få svar på et spørsmål, og har blitt værende.

Jeg har fortsatt å bruke nicket "Væren", til tross for at mange til å begynne med tok meg for å være mann! (En vær er som kjent en mannlig sau...) :ler:

Etterhvert startet jeg menigheten "De lystige engler" sammen med bl.a. @lfa, Lionda, Misha (Hege) og Kris. Flere og flere hang seg på vår gale og uhøytidelige humor, og etterhvert ble "englene" et slags sosialt møtested her på KG. Et rom der det var lov å bare ha det gøy og treffe andre på nettet, uten at man nødvendigvis tok del i en saklig debatt.

Jeg er innom de fleste foraene her på KG hver dag, både som moderator og som vanlig bruker, og stortrives! Er vel antagelig litt avhengig og har truffet mange utrolig flotte folk her!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ramlet også inn her i forbindelse med at jeg skulle gifte meg, og KG har vært et supert verktøy når det gjelder planlegging. Det nærmer seg vel året i fartstid tenker jeg......

Uansett ; Bryllupet er over, og jeg får meg bare ikke til å forlate åstedet, så jeg blir vel til krampa tar meg tenker jeg. Sånn er det å være en utholden tåkelegger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

Siden oktober 2001.

Jeg leser mer enn jeg skriver og svarer aldri på spørsmål som kan identifisere meg, som "Hvor jobber du og hva gjør du?" ol. Jeg vil ikke at noen skal vite hvem jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...