AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #1 Del Skrevet 13. oktober 2015 Stemmer det? Her står om Epok, en hvit snus som ikke renner http://www.sunnsnus.com/home/ Anonymous poster hash: 80eea...5fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #2 Del Skrevet 13. oktober 2015 Vet ikke, men jeg klarer ikke bruke den. Kjøpte en rull på tax free. Det svir noe helt forferdelig, så den kom ut etter et par sekunder. Og jeg snuser normalt extra strong. Anonymous poster hash: 1332a...6ff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #3 Del Skrevet 13. oktober 2015 Vet ikke, men jeg klarer ikke bruke den. Kjøpte en rull på tax free. Det svir noe helt forferdelig, så den kom ut etter et par sekunder. Og jeg snuser normalt extra strong.Anonymous poster hash: 1332a...6ff Var det av merke Epok? Og evt hvilken smak? Jeg har prøvd Epok med Lime-smak og den svir ikke hos meg Anonymous poster hash: 80eea...5fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 13. oktober 2015 #4 Del Skrevet 13. oktober 2015 Vet ikke, men jeg klarer ikke bruke den. Kjøpte en rull på tax free. Det svir noe helt forferdelig, så den kom ut etter et par sekunder. Og jeg snuser normalt extra strong.Anonymous poster hash: 1332a...6ff Snus er ikke sunt uansett hvilken farge den har. Men vil dere risikere strupekreft og munnhulekreft og ødelagte tenner, så bare kjør på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #5 Del Skrevet 13. oktober 2015 Snus er ikke sunt uansett hvilken farge den har. Men vil dere risikere strupekreft og munnhulekreft og ødelagte tenner, så bare kjør på. Takk for omtenksomme ord! Men for oss som ikke har greit å kutte ut nikotinen, er det lurt å velge det minst skadelige mens vi fremdeles snuser. "Menneskene har i mange hundre år brukt tobakk som et nytelsesmiddel, hovedsaklig gjennom røyking, tygging og snusing. I dag vet vi at røyking er skadelig, og selv om snus forbigår de fleste av skadeeffektene av sigarettrøyking har vi blitt oppmerksom på at det finnes en del uønskede stoffer i tradisjonell snus. Men nå finnes det også et nytt og revolusjonerende produkt der tobakken er renset og foredlet på slik måte at uønskede stoffer er minimert. Hvit snus er sunnere, gir ikke brune tenner og risiko for skader i munnhulen på samme måte som brun snus." (fra linken over) Anonymous poster hash: 80eea...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #6 Del Skrevet 13. oktober 2015 Tviler på at den er noe sunnere, den er kanskje bedre for misfarging av tenner. Har kun sett den på tax free, og som nevnt over svir den noe helt forferdelig. Det er min nye favorittsnus(bruker vanligvis skruf slim fresh white), men hvis jeg "oversnuste" i starten og ikke var vant med den, kunne jeg begynne å blø i overleppa. SÅ sterk er den. Kun prøvd mint-versjonen. Anonymous poster hash: 4c6c4...40e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #7 Del Skrevet 13. oktober 2015 Tviler på at den er noe sunnere, den er kanskje bedre for misfarging av tenner. Har kun sett den på tax free, og som nevnt over svir den noe helt forferdelig. Det er min nye favorittsnus(bruker vanligvis skruf slim fresh white), men hvis jeg "oversnuste" i starten og ikke var vant med den, kunne jeg begynne å blø i overleppa. SÅ sterk er den. Kun prøvd mint-versjonen. Anonymous poster hash: 4c6c4...40e Hei! Tusen takk for at du deler av dine erfaringer! Gikk det greit å bruke Epok Mint etterhvert? Anonymous poster hash: 80eea...5fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #8 Del Skrevet 13. oktober 2015 Ps Jeg kjøpte Epok Lime i Sverige. De hadde også to andre smaker Anonymous poster hash: 80eea...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 13. oktober 2015 #9 Del Skrevet 13. oktober 2015 (endret) . Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 13. oktober 2015 #10 Del Skrevet 13. oktober 2015 (endret) . Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #11 Del Skrevet 14. oktober 2015 Synes Lime er grei, har ikke smakt mint enda. Den med melonsmak er fæl. Tenker å prøve den med kaffe neste gang jeg skal til SverigeAnonymous poster hash: ee446...427 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #12 Del Skrevet 14. oktober 2015 Epok Mint er grufull. Den svir noe forferdelig, og jeg er vant til å snuse MYE og gjerne ekstra sterk… Forstår ikke hva de har puttet i den. Klarer ikke ha den inne i mer enn noen minutter fordi det gjør direkte vondt. Merker også at dersom jeg sitter med snusen i, for så å reise meg, så blir jeg helt fjern og svimmel. Får også sår under leppa av den, tannkjøttet blir knallrødt og svir lenge etter jeg har tatt den ut, dette har jeg aldri opplevd med noe annen snus. Anonymous poster hash: 909cc...6e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 14. oktober 2015 #13 Del Skrevet 14. oktober 2015 (endret) AnonymBruker skrev (På 14.10.2015 den 10.28): Epok Mint er grufull. Den svir noe forferdelig, og jeg er vant til å snuse MYE og gjerne ekstra sterk… Forstår ikke hva de har puttet i den. Klarer ikke ha den inne i mer enn noen minutter fordi det gjør direkte vondt. Merker også at dersom jeg sitter med snusen i, for så å reise meg, så blir jeg helt fjern og svimmel. Får også sår under leppa av den, tannkjøttet blir knallrødt og svir lenge etter jeg har tatt den ut, dette har jeg aldri opplevd med noe annen snus. Anonymous poster hash: 909cc...6e2 . Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #14 Del Skrevet 14. oktober 2015 Hei! Tusen takk for at du deler av dine erfaringer! Gikk det greit å bruke Epok Mint etterhvert? Anonymous poster hash: 80eea...5fe Bare hyggelig! Det gikk bedre, men tror nok det er en god ide å ikke snuse en boks om dagen med de. Men den gir "fresh"-snus en ny betydning! Skruf slim fresh white er overhodet ikke fresh i forhold til denne. Den er så lite ekkel som man kan få den! Anonymous poster hash: 4c6c4...40e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #15 Del Skrevet 14. oktober 2015 Epok Mint er grufull. Den svir noe forferdelig, og jeg er vant til å snuse MYE og gjerne ekstra sterk… Forstår ikke hva de har puttet i den. Klarer ikke ha den inne i mer enn noen minutter fordi det gjør direkte vondt. Merker også at dersom jeg sitter med snusen i, for så å reise meg, så blir jeg helt fjern og svimmel. Får også sår under leppa av den, tannkjøttet blir knallrødt og svir lenge etter jeg har tatt den ut, dette har jeg aldri opplevd med noe annen snus. Anonymous poster hash: 909cc...6e2 Samme her!!! Hvis man reiser seg eller snur på seg mens man ligger i senga osv. Ble kanskje ikke så svimmel, men merket at det da begynte å svi enda mye mer. Anonymous poster hash: 4c6c4...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #16 Del Skrevet 14. oktober 2015 Tennene og gommene blir nok ødelagte av hvit snus også Anonymous poster hash: 17baf...1f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #17 Del Skrevet 15. oktober 2015 Epok lakris og lime er veldig god, minten smaker rett og slett grusomt Anonymous poster hash: 974c5...b5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 15. oktober 2015 #18 Del Skrevet 15. oktober 2015 Hva er verst, pest eller kolera? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #19 Del Skrevet 15. oktober 2015 Epok med melonsmak svir ikke. Men er enig at den med mint svir ja, selv om jeg egentlig foretrekker snus med mintsmak. Anonymous poster hash: 543f5...ffa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå